اصول و مباني آموزش و پرورش

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اصول و مباني آموزش و پرورش) - دانلود

اصول و مباني آموزش و پرورش

اصول و مبان آموزش و پرورش کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش غلام حسین شکوهی کتاب های علوم تربیتیتوضیحات کتاب کتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش نوشته ی غلام حسین شکوهی می باشد که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است درباره تعلیم و تربیت و آثار مترتب برخرید و قیمت اصول و مبانی آموزش و پرورش ترب فرهنگی و آموزشی کتاب و مجلاتاصول و مبانی آموزش و پرورش این محصول فعلا فروشندهای ندارد مشخصات محصول وزن گرم ملف دکتر علی تقی پورظهیر نمایش تمام مشخصات جستجو دستهبندیهااصول و مبانی آموزش و پرورش دبستان و کاربرد آن برای آموزگاران علوم تربیتیکتاب اصول و مبانی آموزش پرورش دبستان و کاربرد آن برای آموزگاران کتابی تربیتی پژوهشی است که در سال در نشر تیرگان به چاپ رسید نویسنده این کتاب که آرزودانلود پاورپوینت کامل اصول و مبانی آموزش و پرورش کد دانلود دانلود پاورپوینت کامل اصول و مبانی آموزش و پرورش کد نوع فایل پاورپوینت قابل دانلود و ویرایش امکان مشاهده آنلاین فایل در وبکتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش شکوهی بانک کتاب یکتامهر مبانیواصولآموزشوپرمبانی و اصول آموزش و پرورش نویسنده غلامحسین شکوهی انتشارات به نشر از بانک کتاب یکتابوک و ارسال کتاب به سراسر ایراناصول و مبانی آموزش و پرورش شکوهی مبانی و اصول آموزش و پرورش شکوهی تحول معنی معنی تربیت در متون فارسی فصل دوم اهمیت، ضرورت و امکان تربیت آدمی پرستاری تادیب تعلیم اهمیت تربیت آدمیخرید اینترنتی کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش، انتشارات طلایی خریداینترنتیکتاقیمت ریال خرید اینترنتی کتاب اصول و مبانی آموزش و پرورش نسل سوم دلایل انتخاب شغل معلمی دلایل درونی علاقه، دریافت پاداش مادی ومعنوی و بیماری مبانی آموزش و پرورش نوین جامعه شناسی ، تاریخ اجتماعیآموزش و پرورش از بدو تشکیل زندگی گروهی انسان و در پاسخ به نیاز انسان ها در روابط متقابل شکل ابتدایی خود وجود داشته است و بنابراین یکی از قدیمی ترین نهادهایاصول و مبانی آموزش وپرورش کودکان تا سال نشر دلکام براین اساس اثرحاضر به تبیین اصول و مبانی آموزش و پرورش سنین تا سال می پردازد این کتاب در سه بخش تدوین شده است در بخش نخست با نگاهی به آموزش و پرورش بهمبانی و اصول آموزش و پرورش دکتر علی تقی پور ظهیر نشر آگه علوم انسانیکتاب مبانی و اصول آموزش و پرورش نوشت دکتر علی تقی پورظهیر می باشد که توسط انتشارات آگه منتشر شده است آموزش و پرورش را از دو دیدگاه می توان مورد مطالعه قرار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting