تحقیق درباره فارسي عمومي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تحقیق درباره فارسي عمومي) - دانلود

تحقیق درباره فارسي عمومي

تحقیق درباره فارس عموم نویسنده و استاد ادبیات فارسی دانشگاه شهید بهشتی به تازگی در یک الهه آرانیان دانشجویان کاردانی و کارشناسی همه رشتهها به جز ادبیات فارسی، یک درس سه واحدی به نام فارسی عمومی دارند درسی که انگار شیوه تدریس و کتابش همادبیات عمومی دانشگاهها شامل اطلاعات کلی در مورد شناخت ادبیات ایران و جهان کتابادبیاتعمومیدانشکتاب ادبیات عمومی دانشگاهها شامل اطلاعات کلی در مورد شناخت ادبیات ایران و جهان اثر مهدی علمداری بوده و چاپ آن در سال توسط انتشارات فرس منتشر شده درباره دربارهفارسی عمومیدکتر حسن انوری و دکتر یوسف عالی عباسآباد ادبیات و شعرکتاب فارسی عمومی اثر دکتر حسن انوری و دکتر وسف عالی عباسآباد، مجموعهای است که به منظور آشنای و شناخت دانشجوان دربارهی ادبات اران، نوسندگان مجموعه مقالات عمومی مهران افشاری درباره ادبیات فارسی خبرگزاری مهر مجموعهمقالاتعمومیمهرا این کتاب، با دیگر آثار منتشرشده از نویسنده اش این تفاوت را دارد که هیچ مقاله تحقیقی تخصصی یا سخنان علمی و پیچیده ندارد افشاری درباره این کتابفارسی عمومی خوبان پارسی گو انتشارات تخته سیاه فارسیعدرس فارسی عمومی در دانشگاههای ایران با انگیزه اعتلا و ارتقای توانمندی دانشجویان، در رشتهها و گرایشهای متفاوت، جهت خوانش، نگارش، درک مفهوم، آشنایی و شناختفارسی عمومی، ادبیات نگارش مطابق سرفصل دانشگاهی در بخش دوم کتاب ادبیات و برگزیده متون پس از بحثی مختصر درباره ادبیات و اهمیت آن، از مباحثی سخن به میان آمده است که آشنایی با آن، به خواننده کمک می کند تانقدی بر آموزش فارسی عمومی در دانشگاهها ایسنا استان ها خراسان رضوی عضو هیات علمی گروه ادبیات و زبان فارسی دانشگاه فردوسی مشهد خاطرنشان کرد یک کتاب فارسی عمومی خوب کتابی است که اولا نظم داشته باشد و از آن طرف هرتحقیق درباره وضع عمومی علم و ادب در قرن هفتم و هشتم تحققدربارهشعرشعر فارسی در این دوره با شدتی بیش از پیش از بدبینی و ناخشنودی از اوضاع روزگار و ناپایداری جهان و دعوت خلق به تر دنیا و زهد و نظایر این افار مشحونست علت آن همفارس عموم اثر گروه مولفان انتشارات پام نور الوکتاب فارسعموماثرگروهنوع جلد شمیز نویسنده گروه مولفان گروه کالا دروس عمومی شابک ویژگی ها تعداد صفحات سال چاپ ۱۴۰۰ فطع وزیری مولف گروه مولفان ناشر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting