ربات تبدیل فایل

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ربات تبدیل فایل) - دانلود

ربات تبدیل فایل

ربات تبدیل فایل ربات تلگرامی تبدیل لینک به فایل و تغییر نام فایل سورس سیتی رباتتلگرامیتبدیللین سورس ربات تلگرامی برای تغییر نام فایل ها و آپلود فایل ها در تلگرام با استفاده از لینک تا حجم گیگ با استفاده از زبان پروژه ساخت ربات تلگرام تبدیل فایل به لینک مستقیم ثبت شده در برنامهنویسیتحتربات باید بایت به بایت فایل رو دانلود و سپس ارسال کنه، چیزی روی سرور ذخیره نمیشه خودم در رابطه با این مسئله تحقیق زیادی کردم میتونیم تو خصوصی بیشتر صحبت کنیم،سورس ربات تلگرام تبدیلگر همه کاره کاملا رایگان اوج تک می توان گفت به طور کلی می توانید عکس و استیکر و فایل را به هم تبدیل کنید برای دیدن نتایج بیشتر به بخش سورس ربات تلگرام مراجعه کنید توجه رمز تمامی فایلربات تبدیل فایل به لینک در تلگرام رباتتبدیلفایلبهلینکدرتل این ربات نیز مانند ربات اول علاوه بر تبدیل فایل به لینک، لینک های یوتیوب را تبدیل به فایل میکند اما نکته منفی ربات محدودیت هایلیست کامل ربات های تبدیل فایل به لینک مستقیم در تلگرام تبدیلفایلبهلینکدرتلگ ربات لینگ گرام هم میتونه فایل های تلگرام را تبدیل به لینک مستقیم کنه و هم لینک مستقیم را تبدیل به فایل تلگرام کند ربات تبدیل فایل به لینک پارسکدرز رباتتبدیلفایلبهلینکسلام من یک ربات تلگرام میخوام که کاربران بتونند با ارسال فایلهای تلگرامی به اون پس از مدت زمان معقولی لینک های مستقیم فایل ها رو دریافت کنندربات تلگرام ارسال موزیک به صورت ویس و تغییر تگ مهمترین کاربرد ، تبدیل فایلهای به است به کمک این ربات شما میتوانید فایلهای را به تبدیل کنید این تبدیلتبدیل فایل به لینک کاملا رایگان آپارات آیدی ربات لایک و دنبال فراموش نشهدنبال کنیدمقدمه ۰۰توضیحات درباره خداحافظی ۰۰۱۷شروع ۰۱۲۵پایان ۰۴۵۶ معرفی ربات تلگرام تبدیل صدای فارسی به متن تایپ شده معرفیرباتتلگرامتبدیلاگر به خاطر داشته باشید چندی پیش ربات ایرانی را جهت تبدیل متن به صدا معرفی کردیم که قادر بود متنهای ارسالی را به بهترین شکل به صدا تبدیل کند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting