وصل کردن ربات تلگرام به ووکامرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(وصل کردن ربات تلگرام به ووکامرس) - دانلود

وصل کردن ربات تلگرام به ووکامرس

وصل کردن ربات تلگرام به ووکامرس ربات تلگرامی معرفی محصولات ووکامرس فناوران نوین جهانی رباتتلگرامیمعرفیمحصولاتووکامرس برای اتصال ووکامرس وردپرس به ربات تلگرام کافیه از لینک زیر ربات را خریداری کرده و طبق فیلم آموزشی عمل کنید ، همچنین باعث افتخار تیم فناوراناتصال وردپرس به تلگرام با افزونه وردپرس در تلگرام یک ربات بسازید در تلگرام عبارت را نوشته و روی کلیک کنید سپس دستور را نوشته و سپس نام و نام کاربری ربات راپروژه ساخت ربات تلگرام متصل به ووکامرس کارلنسر پروژه های ساخت رباتسلام وقت بخیر نیاز به یک ربات تلگرام داریم که سفارشها رو با فرمتی که ما میگیم بفرسته داخل گروه تلگرام و همونجا هم به صورت دکمههای شیشهای گزینههای تکمیل کردناتصال وردپرس به ربات تلگرام پی سی وب اتصالوردپرسبهرباتتلگرام به پنل بات ساز برید در قسمت دستور جدید لینک وب هوک را در کارد آدرس برای قرار دهید پس از ثبت دستور می توانیدآموزش ارسال پیام از وب سایت به ربات تلگرام در وردپرس وایت وال آموزش طراحی سایت ایجاد یک ربات جدید در تلگرام ایجاد یک برگه جدید در وب سایت متصل کردن برگه و ربات به یکدیگر ایجاد یک فرم در برگه ارسال اطلاعات فرم به ربات برای نمایش بهنحوه اشتراک گذاری در تلگرام با افزونه ابزار وردپرس برای اضافه کردن ربات به کانال، وارد کانال موردنظر شوید و روی گزینه کلیک کنید و از آن بخش لینک کانال را کپی نمایید در بخشربات فروشگاهی تلگرام برای وردپرس و جوملا الف یار برنامه نویسی اتصال اتوماتیک به دسته بندی ها و محصولات در ووکامرس وردپرس اتصال اتوماتیک به دسته بندی ها و محصولات در ویرچومارت جوملا نمایش دسته بندی محصولاتساخت ربات تلگرام برای فروشگاه ووکامرس پارسکدرز ساخترباتتلگرامبرایسلام ساخت ربات تلگرام چند منظوره و یا چند ربات تلگرام با کا رایی های فروش محصول و ثبت آن به صورت کامل ارسال مطالب بلاگ و عکس محصول همراه با متنآموزش نصب پلاگین های پرداخت ووکامرس و اتصال به تلگرام قالب جوملا آموزش نصب پلاگین های پرداخت ووکامرس و اتصال به تلگرام جهت نصب پلاگین های پرداخت ابتدا فایل زیپ پلاگین را دانلود نمایید و از منوی نصب پلاگین های

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting