افزونه سطح دسترسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه سطح دسترسی) - دانلود

افزونه سطح دسترسی

افزونه سطح دسترسی افزونه مدیریت سطح دسترسی کاربران افزونه وردپرس این افزونه وردپرس به شما این امکان را میدهد تا به کاربران خود با توجه به سطح دسترسی شان ، امکانات مختلفی را ارائه دهید به طور مثال با تعیین سطح دسترسی برای یکتغییر سطح دسترسی کاربران و نقش های کاربری با وردپرس با افزونه افزونه یکی از قوی ترین افزونه ها برای تغییر سطح دسترسی کاربران است که تا کنون بیش از هزار نصب فعال داشته است و امتیازآموزش تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس پلاگین مجوز طراحی سایت وردپرس آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس پلاگین مجوز دسترسی و ایجاد محدودیت وردپرس افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس افزونه وردپرس افزونه کاربردی افزونه مدیریت دسترسی کاربران شما را قادر می سازد تا نقش های کاربری سفارشی را بدون زحمت ایجاد کنید شما می توانید نقش های جدیدی را بر اساستنظیمات سطح دسترسی افزونه آمار وردپرس سی پنلسیپنل تنظیماتسطحدسترسیافزونهتنظیمات سطح دسترسی افزونه آمار وردپرس تب ششم با عنوان سطح دسترسی نمایش داده شده است با استفاده از این قسمت میتوانید حداقل سطح دسترسی برای مشاهدهمدیریت سطح دسترسی کاربران سایت با افزونه توس وب مدیریتسطحدسترسیکاربرانسایتبااافزونه افزونه ای است که با نصب آن در وردپرس خود می توانید سطح دسترسی کاربران سایتتان را کاملا حرفه ای کنترل کنیدنقش کاربران در وردپرس تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس نقشکاربراندروردپرس سطح دسترسی مدیر سایت وردپرس بالاتر از همه است دسترسی و امکان انجام تمام تنظیمات وردپرس توسط مدیر امکان پذیر است امکان نصب یا ویرایش افزونه در وردپرس را داردافزونه مدیریت و تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس فرهنگی و آموزشی قالب و افزونهخرید افزونه مدیریت و تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس ، لیست قیمت افزونه مدیریت و تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس معرفی بهترین افزونه های دسترسی کاربر وردپرس وبلاگ افزونه های سطح دسترسی به شما در مدیریت هر چه بهتر کاربران کمک میکند سطح دسترسی های مختلف وردپرس در حد پیشفرض خود برای کسب و کار های معمولیمدیریت سطح دسترسی کاربران در وردپرس با افزونه وردپرس نصب و راه اندازی افزونه وردپرس نقش کاربری خاصی را ویرایش کنید نقش کاربری جدید با سطح دسترسی دلخواه بسازید نقش کاربری یک کاربر خاص را

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting