سطح دسترسی کاربران در وردپرس

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سطح دسترسی کاربران در وردپرس) - دانلود

سطح دسترسی کاربران در وردپرس

سطح دسترسی کاربران در وردپرس ایجاد نقش کاربری جدید در وردپرس بدون افزونه وبکیما در سیستم واقعا بی نظیر مدیریت محتوای وردپرس برای کاربران، سطح های مختلفی از دسترسی به طور پیشفرض در نظر گرفته شده است این به این معنی است که هرداستان آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس تعیینسطحدسترسیکاربراندروربرای هر کاربری مشخص کنید که چه بخشی را ببیند و چه بخشی را حق ندارد با جزئیات کامل در آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس با افزونه ببینیدآموزش تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس پلاگین مجوز در جلسه طراحی سایت وردپرس آموزش تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس را فرا میگیرید بعد از دیدن این ویدیو میتونید دسترسی های مختلف به بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس تعیین سطح دسترسی بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس افزونه افزونه افزونه افزونه افزونه تنظیم سطح دسترسی کاربران وردپرس آذرآنلاین بلاگتنظیم حق دسترسی به کاربران در وردپرس یکی از ضعفهای وردپرس یاد میشود و برای تنظیم دسترسی برای کاربران تنظیمات پیشرفتهای را خود وردپرس به صورت پیشفرض نداردمعرفی نقش کاربران در وردپرس و بررسی سطوح دسترسی آنها سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قابلیتها و امکانات مختلف بسیار زیادی میباشد که یکی از بهترین امکانات آن تعیین و تخصیص نقش کاربران درافزونه تعیین سطح دسترسی کاربران در معرفی افزونه های رایگان برای ویرایش نقش های کاربری موجود در وردپرس، در ابتدا وارد بخش تنظیمات افزونه شوید سپس روی آیکون چرخ دنده در کنار هر نقش کاربری که می خواهیدآموزش تغییر سطح دسترسی کاربران در وردپرس نگاه هفتم آموزشتغییرسطحدسترسیکاربراندروردپتعیین سطح دسترسی کاربران در وردپرس این امکان را در اختیار شما قرار میده تا با استفاده از اون بتونید به مدیریت نقشهای کاربری در وردپرس بپردازید و سطح دسترسیمدیریت کاربران وردپرس و ساخت کاربر جدید در سایت آموزش وردپرس اگر شما میخواهید قابلیت عضویت در سایت را فعال کنید باید در پیشخوان وردپرس وارد بخش تنظیمات عمومی شده و تیک گزینه هرکسی میتواند نامنویسیسطح دسترسی کاربران در وردپرس با افزونه وردپرس به صورت پیش فرض، امکان مدیریت کاربران را فراهم کرده است اما این امکان بسیار محدود است و به شما اجازهی اعمال هر دسترسی و تغییری را

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting