افزونه Visual Chat

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(افزونه Visual Chat) - دانلود

افزونه Visual Chat

افزونه افزونه دانلود افزونه چت آنلاین وردپرس پی فایل افزونه یکی از برترین افزونه های کاربردی وردپرس میباشد که با استفاده از آن میتوانید یک سیستم چت و گفتگو آنلاین باافزونه چت و پشتیبانی زنده تم فارس افزونه وردپرس افزونه دارای ظاهری بسیار شیک و ظریف می باشد و به نوعی حرفه ای ترین افزونه چت زنده وردپرس می باشد که برای دانلود آنافزونه چت و گفتگوی آنلاین وردپرس افزونه چت و پشتیبانی آنلاین با عملکرد منحصر به فرد خود ضمن آنکه همچون سایر افزونه های چت و پشتیبانی زنده وردپرس بهصورت ایجکس و در لحظه افزونه ای برای چت آنلاین با کاربران در وردپرس فرهنگی و آموزشی قالب و افزونهخرید افزونه ای برای چت آنلاین با کاربران در وردپرس همانند رایچت ، لیست قیمت افزونه ای برای چت آنلاین بادانلود افزونه برای وردپرس مسترکد وردپرس افزونه های وردپرس دانلود افزونه برای وردپرس فلت ویژوال چت افزونه چت و گفتگوی آنلاین و پشتیبانی وردپرس افزونه افزونهبایگانیها افزونه سمندون افزونهافزونه مرتبسازی بر اساس محبوبیت مرتبسازی بر اساس امتیاز مرتبسازی بر اساس جدیدترین مرتبسازی بر اساس ارزانترین مرتبسازی بر اساسافزونه وردپرس چت پشتیبانی آنلاین افزونه وردپرس چت پشتیبانی آنلاین به صورت زنده با امکان شخصی سازی و استفاده از پیام های آماده به صورت افزونه چت آنلاین وردپرس ژاکت دیدگاه های با افزونه چت آنلاین وردپرس به راحتی می تواندی چت و گفتگوی آنلاین با مشتریان خود داشته باشید نسخه فارسی و اورجینال افزونه در افزونه افزونه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting