نتیجه قیام امام حسین

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نتیجه قیام امام حسین) - دانلود

نتیجه قیام امام حسین

نتیجه قیام امام حسین هدف قیام امام حسینع در بیانات و نامه های ایشان مکارم شیرازی امام حسینع با هدف احیا دین و سنت فراموش شده رسول خداص قیام کرده و در نامه ا به جمع از بزرگان بصره و هم چنین در سخنان متعدد، با اشاره به بدعت هاهدف اصلی قیام امام حسینعآزادسازی دین از دستگاه ظالمانه اموی بود هدفاصلیقیامامامحسینعآزادسازیدیناحجتالاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی گفت سالار شهیدان حسین ابن علی چون عین دین است آنچه را که عمل میکند به عنوان یکی از منابع دین و نه مبانی چون مبانیعلل و اهداف قیام امام حسین ع از منظر مقام معظم رهبری مدظلهالعالی اندیشهوران برای این قیام، علل و اهداف مختلفی بیان کردهاند بعضی هدف قیام را برقراری حکومت و برخی دیگر، شهادتطلبی را هدف قیام امام حسین ععلت قیام امام حسین ع چه بود هدیههای آسمانی ششم شماره گاما یزید آشارا امام حسین ع را مسخره میکرد یزید به نماز اهمیت نمیداد یزید میخواست دین اسلام را ریشه کن کند و آن را نابود بسازد امر بهانگیزه ها و دستاوردهای قیام امام حسین ع از دیدگاه امام خمینی س انگیزههاودستاوردهایقی دربار انگیزه های قیام امام حسینع و نتایج و دستاوردهای آن بسیار سخن گفته شده است و کتابها، رساله ها و مقالات بسیاری نیز در این زمینه نگارشامر به معروف و نهی از منکر، هدف قیام امام حسینع مکارم شیرازی با آن که به حسب ظاهر عوامل چون امتناع امام حسینعلیه السلام از بیعت با یزید و یا پاسخ به دعوت کوفیان، در تحقق این قیام خونین ب تثیر نبود، ول در عین حالنهضت امام حسین علیه السلام معاونت فرهنگی نهضتامامحسینعلیهالسلام هدف اصلی قیام امام حسینع را می توان در احیای دین خلاصه کرد اما نهضت امام حسینع پدیده ای عمیق، چند ماهیتی و چند لایه است که اندیشمندان واهداف اصلی قیام امام حسین ع بیعت یا شهادت باشگاه پشتیبان من مطالب اعتقادیاهداف اصلی قیام امام حسینع برای نجات دین بود چون در زمان حکومت یزیدبن معاویه فساد و گناه رو به اسم اسلام علنی انجام میدادچهار هدف قیام امام حسین علیه السلام آپارات قیام امام حسین هدف امام حسین واقعه عاشورا اصلاح دین حرز امام جواد علیه السلام یک زبان بند قوی از اسرارالشفا اسرارالشفا راه و هدف امام حسینع را باید عمیقا درک کنیم خبرگزاری مهر راهوهدفامامحسینعرا معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امام حسین ع برای احیای دین خدا قیام کرد و در این مسیر به شهادت رسید، گفت دین خدا هر جا متزلزل شد باید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting