نقش حضرت زینب در قیام امام حسین

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نقش حضرت زینب در قیام امام حسین) - دانلود

نقش حضرت زینب در قیام امام حسین

نقش حضرت زینب در قیام امام حسین شخصیت و نقش حضرت زینبس در قیام امام حسینع در منابع اهل سنت شخصیتونقشحضرتزینبسحضرت زینبس آئینه تمام نمایی است که هرکس در او نظر کند، عظمت اهل بیت ع را مشاهده می نماید خطبه های زینب کبریس در کوفه و شام، اسناد گویایی است که مقام علمینقش حضرت زینب س در انقلاب کربلا پرتال امام خمینی درسعاشورابانوی قهرمان کربلا می داند که نقش امام حسینع در صحن جدید، بر عهده اوست او قافله سالار کاروانی بود که با همه مصائب و مشکلات، باید پیام کربلا را ابلاغ مینقش حضرت زنبس در قام امام حسنع مسجدالزهراسلام الله علیها ان رسالت بزرگ بود که حسن آن را به انجام رساند و کار بود که حضرت زنب نز در مان زنان انجام داد و سپس، حضرت زنب، نقش مهم دگر نز بهعهده گرفت و آنحضرت زینب س بعد از شهادن امام حسین ع خط امامت را ادامه داد آوا حضرتزینبسبعدشهادنفهیمی با اعتقاد بر اینکه حضرت زینب س ادامه دهنده انقلاب امام حسین ع بود گفت حضرت زینب س پس از شهادت امامحسین سه وظیفه و رسالت مهم بر عهده داشت نخستینحضرت زینب کبری علیهاالسلام ویکی فقه حضرتزینبکبریعلیهاالسلامحضرت زینب سلاماللهعلیها همراه با خمسه طیبه در مسائل سیاسی اجتماعی شرکت فعال داشت ایشان همراه برادرش امام حسین علیهالسلام در واقعه کربلا حضور پیداماموریت حضرت زینبسلام الله علیها پس از واقعه کربلا راسخون خاندان عصمت حضرت زینب س حضرت زینبسلام الله علیها مثرترین نقش را در صیانت از انقلاب امام حسین علیه السلام و تحریف زدایی و دشمن شناسی داشتند آن جا که مردم کوفهنقش حضرت زینب در قیام حسینی معنی در دیکشنری آبادیس نقشحضرتزینبسدرقیامحس حضرت زینب عقیله بنی هاشم، خواهر گرامی امام حسین علیه السلام در حادثه کربلا حضور داشت و نقش بسیار ارزنده ای در این قیام ایفا کرده است این بانوی گرامی پس ازنقش حضرت زینب س در ترویج و معرفی قیام امام حسین ع رادیو اقتصاد امام حسینع برای تمیل نهضت عاشورا حضرت زینبس را با خود با ربلا برد پیامبر ارمص در شب خداحافظی امام حسینع در مدینه، به خواب ایشان آمدهنقش حضرت زینب سلام الله علیها در حفظ نهضت عاشورا تبیان حضرت زینب علیهاالسلام بسیاری از مورخان بر نقش حضرت زینب س در احیای نهضت امام حسین ع تاکید کردهاند، به نوعی حضور ایشان در واقعه کربلا و فعالیتهای ایشان پس ازنقش رسانه ای حضرت زینب س بعد از عاشورا جامعه وعاظ و مبلغین اسلام نقشرسانهایحضرتزینبسبعدازعاشوراآنها با تکنیک برچسب زنی و عنوان سازی مردم را متقاعد کردند علیه کسی وارد جنگ شوند که در برابر حکومت خروج کرده است و قیام علیه ظلم به خروج علیه خلیفه تغییر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting