هدف امام حسین از قیام عاشورا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(هدف امام حسین از قیام عاشورا) - دانلود

هدف امام حسین از قیام عاشورا

هدف امام حسین از قیام عاشورا آرمانهای قیام عاشورا از زبان امام حسین ع بسنا آرمانهایقیامعاشورااززبانامامحسی حرکت امام حسین ع به سوی سرزمین سختیها و بلاها نه به خاطر پست و مقام دنیا و بدست آوردن مال و مکنت مادی بود، بلکه حرکتی جهادین برای تحصیلسخنرانی حجت الاسلام میرباقری اهداف امام حسین ع از قیام عاشورا سخنرانیحجتالاسلامامام حسین علیه السلام بر اساس وصیت نامه ای که نزد برادر بزرگوارشان محمد ابن حنفیهسلام الله علیه سپرده بودند، اولین هدف خویش از قیام را اینگونه بیان می کنند کههدف از قیام عاشورا علامه مصباح یزدی هدفقیامعاشورا اصلاح مفاسد، هدف اصل قیام امام حسینعلیه السلام مفهوم اصلاح تثیر نظام ارزش در تعریف اصلاح اصلاح از دیدگاه منافقان اصلاح مطلوباهداف و انگیزه امام حسینع از قیام عاشورا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، امام حسین ع یکی از اهداف قیام خود را اقامه و حفظ ارزشهای راستین دین اسلام بیان میکند زیرا بعد از پیامبر وقیام امام حسینع، اهداف و انگیزه های آن پرتال جامع علوم انسانی قیامامامحسینعاهدافوانگیزههاینتایج پژوهش حاکی از آن است که تمامی اهداف قیام امام حسینع از احیای دین و سنت، اصلاح امت احیای امربه معروف و نهی از منکر، نامه کوفیان و تنها برای خلافت وهدف امام حسینع در عاشورا دستیابی به تمدن توحیدی بوده است ایسنا استان ها خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت هدف امام حسینع در واقعه عاشورا رسیدن به تمدن توحیدی از طریق خروج مردم از جهالت، دستگیری جامعه و قرار دادن آنها درهدف قیام شنیدنی شد خبرگزاری دانشجو فرهنگی دین و اندیشه در کلام رهبر انقلاب، مبارزه با فساد و عمل به احکام الهی، اهداف قیام امام حسین علیهالسلام، برشمرده شده و ایشان یادآور می شوند سیدالشهداع جاندر باره اهداف قیام امام حسینع حدیث نت دربارهاهدافقیامامامحسینعیی از مباحث مهم در بررسی حادثه عاشورا، شناخت اهداف قیام امام حسینع در این حادثه بزرگ است شناخت این اهداف ، نخست ، در الگوگیری و دوم ، در تحلیل رفتار۱۰ درس و آموزه مهم از قیام امام حسین ع و عاشورا خبرگزاری برنا اجتماعی قرآن و معارف یکی از آموزههای کربلا، راضی بودن به رضای الهی است هدف امام حسینع فقط خشنودی خدا و پیامبر او بود اگر در آن قیام خونین، جان عزیزش را نثار

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting