نهضت عاشورای حسینی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نهضت عاشورای حسینی) - دانلود

نهضت عاشورای حسینی

نهضت عاشورای حسینی مطالعه بیشتر درباره نهضت عاشورا عبارتهایی مانند عبرتهای عاشورا و نقش عوام و خواص در حادثهی عاشورا در سالهای اخیر و علیالخصوص در پی حوادث فتنهی سال به طور جدیمقالات مرتبط با نهضت عاشورا نهضتعاشوراکلیدواژه نهضت عاشورا مقاله قیام امام حسینع و عاشورا در اندیشه و اشعار اقبال لاهوری مقاله روشهای تبلیغاتی نهضت عاشورا با تکید بر تبلیغتملی در نهضت عاشورا کتاب ویکی شیعه تملیدرنهضتعاشوراکتتملی در نهضت عاشورا، کتابی است به زبان فارسی نوشته رسول جعفریان نویسنده، در ابتدا منابع تاریخی مربوط به قیام عاشورا را معرفی کرده و سپس با نگاهی تاریخی،جلوههای نهضت عاشورا در دفاع مقدس کیهان سرویس کیهان اخبار والاترین و جانسوزترین قیام، در محرم سال هجری با نهضت عاشورای مقدس حسینی رخ داد و بزرگترین و ارزشمدارترین جنگ قرون اخیر با نهضت دفاع مقدسعزاداری عاشورا چه اثری در زندگی انسانها داشته است خبرگزاری مهر عزاداریعاشوراچهاثری به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سلسله مطالب پیامهای حماسه حسینی به واکاوی زمینهها و اهداف نهضت سرخجلوههای تجلی نهضت عاشورا در دفاع مقدس ایسنا استان ها قزوین دکتر سید جواد هاشمی فشارکی، پژوهشگر و ملف کتاب سرای اربعین در یادداشتی که در خصوص تثیر نهضت عاشورای حسینی بر نهضت دفاع مقدس نوشته وانقلاب اسلامی، نشات گرفته از نهضت عاشورای حسینی است رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این نهضت بزرگ را نشت گرفته از نهضت عاشورای حسینی دانستتحریف نهضت عاشورا عوامل و انواع آوا صدای افغان تحریفنهضتعاشوراعنهضت امام حسین ع یک موضوع عادی نیست، بلکه برای مردم یک حادثه بزرگ اجتماعی است یعنی این واقعه در تربیت و اخلاق و خوی ما اثر بارزی دارد حادثهای است که تملی در نهضت عاشورا ویکیپدیا، دانشنامه آزاد تملیدرنهضتعاشوراتملی در نهضت عاشورا نام اثری پژوهشی از رسول جعفریان است وی در این کتاب پس از معرفی کهنترین و مهمترین متون تاریخی مربوط به تاریخ عاشورا، به بررسی چگونگی حسینی حسینی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting