نماز در جوانان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نماز در جوانان) - دانلود

نماز در جوانان

نماز در جوانان اهمیت نماز برای جوانان تبیین شود خبرگزاری مهر اهمیتنمازبرایجوانان این مفسر قرآن کریم با تکید بر ترویج فریضه نماز بین نوجوانان، تصریح کرد باید نوجوانان را تشویق کرد تا ارادت و توجه بیشتری به نماز داشته باشندمهمترین عوامل بیتوجهی جوانان نسبت به نماز چیست ایسنا استان ها قم وی حضور قلب و اقامه صحیح، بادقت و تمل و تدبر در اذکار و به جماعت خواندن نماز را از جمله مصادیق محافظت از نماز توصیف کرد و گفت نباید مسائل واهمیت نماز خواندن برای نوجوانان نوجوان سالم اهمیتنمازخواندنبراینوجوانان میل به پرستش نماز یک امری فطری است انسان فطرتا نیایش و نماز را دوست دارد انسان به مقتضای آن که بافطرت الهی آفریده شده و با سرشت خدایی عجین شدهعلاقهمند کردن جوانان به نماز ویکیپرسش علاقهمندکردنجوانانبهنمازپاسخ برای علاقهمند کردن فرزندان به نماز، نخست باید از زبان دل کمک گرفت و با محبت رفتار کرد همچنین میتوان از شیوههای تحریک عواطف، تشویق، تهدید، تلقین،قطع ارتباط جوانان با نماز از اهداف دشمنان است ایسنا استان ها زنجان دولابی با اشاره به اینکه دشمنان سعی در به انحراف کشیدن جوانان ما دارند، تصریح کرد الگوی جوانان و نوجوانان ما نباید هنرپیشههای غربی باشند بلکهآسیب شناسی ترویج فرهنگ نماز در بین نوجوانان و جوانان سیویلیکا دوره شماره این عامل در زندگی فردی و اجتماعی افراد مخصوصا نوجوانان که در برهه حساس تکامل شخصیت خود هستند، آثار و کارکردهای معنوی و تربیتی فراوان دارد و درافزایش انگیزه حضور جوانان در نماز جماعت خبرگزاری صدا و سیما اصفهان اجتماعی وی افزودباید وارد گفتگو با فرزندان خود شویم و اهمیت و تاثیرگذاری نماز را برای کودک و نوجوان بیان کنیم، عالمان دین با لبخند از کودکان استقبالرحیمپور ازغدی ۶۰ درصد جوانان ما نماز نمیخوانند نصف مساجد هم تعطیل سیاسی عمومی مسجد بدون برنامه میسازند، بقیه هم فقط برای اقامه نماز باز و بسته میشود اگر این مساجد را اختیار دشمن قرار دهیم با همینها کشور را میگیرندچگونگی ترغیب جوانان به نماز پرتال جامع علوم انسانی چگونگیترغیبجوانانبهنمازآرشیو شماره ها ۲۲ سال ۱۳۸۷ ۳ سال ۱۳۸۶ ۴ سال ۱۳۸۵ ۴ سال ۱۳۸۴ ۴ سال ۱۳۸۳ ۳ سال ۱۳۸۱ ۱ سال ۱۳۸۰ ۲ سال ۱۳۷۹ ۱عوامل جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به نماز و علی الخصوص شرکت در نماز نماز و عبادات جوانان و نمازنماز عالی ترین و بهترین حالت نزدیکی به خداوند است برای این که یک کودک، از همان ابتدا با این فریضه ی بزرگ الهی اخت و انس بگیرد لازم است تا از همان ابتدا روش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting