دانلود بانک دیکشنری انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود بانک دیکشنری انگلیسی) - دانلود

دانلود بانک دیکشنری انگلیسی

دانلود بانک دیکشنری انگلیسی دانلود دیکشنری آبادیس برای اندروید و بررسی امکانات دیکشنری و مترجم دیکشنری انگلیسی و فارسی نمایش مترادف ها و گروه بندی معانی اسم، صفت، ضمر، فعل، قید، حرف اضافه و لغت نامه های فارسیدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید با توجه به کثرت دیتابیس برای برنامه بلودیکت تقسیم بندی دیکشنری ها به چند پروفایل توصیه می شود بدین منظور باید دیکشنری ها را در پوشه های مجزایی قرار دهید ودانلود برنامه دیکشنری جامع فارسی به انگلیسی و بلعکس برای اندروید برنامهها کتاب دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی بدون نیاز به نت دیتابیس غنی بیش از ۲۵۰ هزار لغت مختلف در حوزههای عمومی و تخصصی بازرگانی، شیمی،دانلود دیکشنری قدرتمند اندروید نرمافزارها همانگونه که می دانید دیکشنری آکسفورد یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی طراحی شده توسط انتشاراتدیتابیس دیکشنری زبان انگلیسی دانلود بانک اطلاعات ترجمه دیتابیس دیکشنری زبان انگلیسی دانلود بانک اطلاعات ترجمه انگلیسی به فارسی برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید دانلوددانلود بانک اطلاعاتی دیکشنری کابران عزیز وبسایت برای شما یک مطلبی درباره دانلود بانک اطلاعاتی دیکشنری آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیت اجرا دردانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید یاس دانلود دانلوددیکشنریانگلیسیب دیکشنری قدرتمند و محبوبی می باشد که که برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این برنامه دیتابیس های قوی در داخل خود داشته و به همین سبب دارای بانک بانککتاب انگلیسی برای امور بانکی کتابدانلود کتاب معرفی کتاب زبان انگلیسی برای بانکداری و امور مالی برقرار کردن ارتباط بین موسسهدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی رزبلاگ آموزش نصب بانک لغات پس از نصب برنامه ، فایلهای لغات را دانلود کنید برنامه را باز کنید وارد منوی شوید و گزینه را بزنید دکمه را در سمتدیکشنری انگلیسی به فارسی انجمن کتابخوان الکترونیکی فیبوک دیکشنریانگلابتدا دیتابیس دیکشنری مذکور را از لینک ذکر شده در انتهای مراحل نصب دانلود کنید یک فایل فشرده دریافت خواهید کرد توسط نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج بانک بانک

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting