دانلود ديتابيس دیکشنری انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود ديتابيس دیکشنری انگلیسی) - دانلود

دانلود ديتابيس دیکشنری انگلیسی

دانلود دتابس دیکشنری انگلیسی دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی فایل سل دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی دانلود دیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی دانلود دیتابیس دیکشنری فایل سل قابلیت اجرا در تمامی سیستم کامپیوتریدانلود دیکشنری قدرتمند اندروید نرمافزارها همانگونه که می دانید دیکشنری آکسفورد یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی طراحی شده توسط انتشاراتدیکشنری برای کامپیوتر و موبایل دانلود هم نسخه ی فارسی شده هست وهم نسخه به روز انگلیسی برای استفاده از دیتابیس های پایین باید باید دیکشنری های بالا را دانلود کنید آموزش زبان حمیددانلود دیکشنری رایگان اندروید انگلیسی به فارسی و فارسی تگ های مطالببرنامه لغات فارس و انگلس رو بصورت آفلان و از طرق دتابس معن منه و اگر به انترنت متصل باشد متوند از هر زبان به هر زبان معان لغلت را از برنامهدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید دیتابیس به فارسی بلو دیکت قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی از استودیوی برای دیوایس های اندروید است که با پشتیبانی کامل خود ازدانلود دیکشنری بلودیکت کامل ترین دیتابیس و فایل ها انگلیسی اضافه کردن دیکشنری از تمامی پوشه ها گوشی توانایی تلفظ لغات تعیین رنگ برای دیکشنری ها ثبت نام کلاس های ترمیک آموزش آنلاین زبان انگلیسی یادگیریبرنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی و بلعکس دانلود بازار برنامهها کتابها و مطبوعات دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی آفلاین بدون نیاز به نت دیتابیس غنی بیش از ۲۵۰ هزار لغت مختلف در حوزههای عمومی و تخصصی بازرگانی، شیمی، ورزش،دانلود نسخه دیکشنری انگلیسی به فارسی آموزش استفاده از دیکشنری برنامه را دانلود و نصب کنید برنامه را اجرا کرده تا با پیغام عدم وجود فایل دیتابیس مواجه دانلود دیتابیس دیکشنری معتبر برای پاپیروس در فرآیند یادگیری هر زبان جدیدی داشتن یک دیکشنری یا لغت نامه ی بی نقص که بتواند تمامی نیازهای شما از یافتن معانی لغت های عمومی، اصطلاحات و افعال عبارتی گرفته تا

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting