دانلود دیکشنری انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود دیکشنری انگلیسی) - دانلود

دانلود دیکشنری انگلیسی

دانلود دیکشنری انگلیسی بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی موبایل و کامپیوتر نرم افزار جدید آموزش انگلیسی در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید ترجمه بیش از ۵۹ زبان ترجمه بین برنامهدانلود دیکشنری آنلاین فست دیکشنری برای دیکشنری و مترجم متن آنلاین فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با قابلیت نصب بر روی آیفون، دانلود از طریق اپ استوردانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ برای اندروید آفلاین دانلوددیکشنریانگلیسیبهفارسیدیکشنری انگلیسی به فارسی که در اینجا لینک دانلود مستقیم آن را برای شما قرار دادهایم به صورت آفلاین در همهی سیستمهای اندروید قابل استفاده استدیکشنری آنلاین بیاموزدیکشنری آموزشی آنلاین و چند زبانه بیاموز، شامل زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، ترکی استانبولی و عربی به همراه مثال، تلفظ شنیداری و توضیحاتدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی سافت گذر دانلود فرهنگ لغت قدرتمند لینگوس به همراه دیکشنریهای فارسی و انگلیسی پس از معرفی و جایگزینی برنامهی به عنوان جایگزین مناسب برای نرمافزار بابیلوندانلود دیکشنری رایگان اندروید انگلیسی به فارسی و فارسی برنامه اندروید برنامه های پارسی اندروید دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ورژن تغرات امان اررد در برنامه در حالت افق و عمود تغر رنگ ظاهر برنامهبهترین برنامه دیکشنری انگلیسی به فارسی برای آیفون و آیپد دانلود از اپ استور کلیک کنید بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و همچنیندانلود دیکشنری آبادیس برای اندروید و بررسی امکانات دیکشنری و مترجم دیکشنری انگلیسی و فارسی نمایش مترادف ها و گروه بندی معانی اسم، صفت، ضمر، فعل، قید، حرف اضافه و لغت نامه های فارسی دیکشنری آفلاین اندروید برنامه اندروید دیکشنری اما در میان تمامی زبان ها، دیکشنری های انگلیسی بیشتر از هر فرهنگ لغت دیگری مورد استفاده قرار می گیرند عنوان یک دیکشنریدانلود رایگان دیکشنری پی سی دانلود دیکشنریدیکشنری و فرهنگ لغت انگلیسی نرم افزاری حرفه ای شامل یک دیکشنری کامل به همراه چندین لغت نامه ی انگلیسی است که آن را به یک سیستم مرجع زبان قدرتمند و

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting