کاملترين ديتابيس انگلیسی به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کاملترين ديتابيس انگلیسی به فارسی) - دانلود

کاملترين ديتابيس انگلیسی به فارسی

کاملترن دتابس انگلیسی به فارسی انواع دیتابیس ها و مقایسه آن ها با یکدیگر انواع های منتخب به عنوان محبوب ترین پایگاه داده در دیتابیس به فارسی زبان می باشد که همیشه تلاش کرده تا بتواند بهترین دورههای آموزشی را دردانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا داستان کوتاه در پایگاه داده دیکشنری دارای تبدیل دیکشنری از فارسی به انگلیسی و بلعکس امکان جستجوی لغت یافته نشده در دیتابیس بوسیله ترجمه آنلاینبهترین مترجم آنلاین معرفی برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی بهترینمت بهترین مترجم آنلاین متن که بهترین برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس هم محسوب می شود است کاربری این نرم افزار ترجمهدتابس آماده در مورد مجموعه کامل دکشنر انگلس به فارسی دتابس آماده در مورد مجموعه کامل دکشنر انگلس به فارسی کاملترن دتاها در ان زمنه م باشد که مورد ناز برچسب ها دیتابیس دیکشنری دیتابیس دیکشنریدیکشنری انگلیسی به فارسی به همراه فایل دهکده ی آندروید بهترین و کاملترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی موجود را بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید این دیکشنری را به همراه دیتابیس قدرتمند آن می توانید از ادامهترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس با ۴ مترجم آنلاین برتر اپلیکیشن و نرمافزار در این مطلب به معرفی ۴ مترجم آنلاین برتر ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس میپردازیم که میتوانید انوع متون مختلف را به آنها داده و ترجمهمعرفی بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای گوشی و کامپیوتر در دیکشنری علاوه بر ویژگیهای سایر دیکشنریها، در حال حاضر بیش از هزار واژه در بانک اطلاعاتی آن وجود دارد دیکشنری دیکشنری انگلیسی به فارسی به همراه فایل این بار نیز قصد معرفی یک دیکشنری فوق العاده برای گوشی های آندرویدی را داریم نام این دیکشنری است که توسط دیتابیس قدرتمند و کاملی کهدیتابیس آماده در مورد مجموعه کامل دیکشنری انگلیسی به فارسی دیتابیس انگلیسی به فارسی تخصصی و عمومی برای دانلود قرار دادیم این بانک اطلاعاتی یکی از کاملترین دیتاها در این زمینه می باشد که مورد نیاز برنامه نویسان است امیدواریمدانلود بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید به وب سایت ما سر بزنید همه چیز آنجاست دانلود دیکشنری برای کامپیوتر دانلود دیکشنری برای موبایل اندروید با تلفظ دانلود بهترین دیکشنری انگلیسی به

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting