پلی وینیل کلراید (pvc)

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(پلی وینیل کلراید (pvc)) - دانلود

پلی وینیل کلراید (pvc)

پلی وینیل کلراید پلی وینیل کلراید یا پی وی سی چیست پلیوینیلکلرایدیاپیویس پلی وینیل کلراید یا پی وی سی ، یکی از پرمصرف ترین پلیمرهای مصنوعی بوده که از پلیمریزاسیون رادیکالی مونومر وینیل کلراید به دست میآید اینوینیل کلرید ویکیپدیا، دانشنامه آزاد وینیلکلریدوینیل کلراید یک ارگانوکلراید ترکیبات آلی کلر با فرمول است که به آن مونومر وینیل کلرید یا کلرواتن نیز گفته میشودپلی وینیل کلراید ایران زاپاس یا پلی وینیل کلرید یک ماده سفت و سخت و غیرمنعطف است اما در برابر نفوذ جو ، رطوبت و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است، خواص الکتریکی عالی و اشتعال کم دارد ولهپلی وینیل کلراید و کاربرد آن در صنعت شیمی پل محصولات پلیمری پلیمرهای عمومیپلی وینیل کلراید یک ماده جامد سفید و شکننده بوده که به صورت پودر یا گرانول موجود است این ماده از رزین ترکیب شده با نسبت های مختلفی از روانکننده ها،همه چیز در باره ی پلی وینیل کلراید پی وی سی خرید و فروش مقالات پتروپویان مخفف به محصول پلی وینیل کلراید اشاره دارد این ماده اغلب به سادگی به عنوان پلاستیک یا حتی وینیل نامیده می شود، این ماده مانند چندپلی وینیل کلراید شرکت رزین صنعت کیان شیمی بازار پلی وینیل کلراید پلیوینیل کلراید یا پیویسی نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد است در شرایط حاضر یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی است بهطورپلی وینیل کلراید مشخصاتقیمت سالارشیمی در تولید ، از دو ماده خام اتیلن و کلر استفاده می شود در اثر واکنش این دو ماده، اتیلن دی کلراید تشکیل می گردد که در اثر کراکینگ، مونومر وینیل کلرایدالیاف پلی وینیل کلراید یا وینیون ظریف مصور پلی وینیل کلراید یا پیویسی نوعی پلاستیک بسیار پرکاربرد و یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی استالیاف پلیمری بیشترینانواع پلی وینیل کلراید و مزایا و معایب آن نگین تجارت شرق انواعپلیوینیلکلاین ماده نوعی ترموپلاست پلاستیک حرارت دیده مدرن، از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است خواص فیزیکی آن با متفاوت بوده و در فرایند تولید به شکل پروفیل درپلی وینیل کلراید فن آوران شیمی سپاهان پلیوینیلکلرایدپلی وینیل کلراید با نام آیوپاک پلی کلرو اتن ، متنوع ترین پلاستیک جهان است این پلیمر گرمانرم با کاربرد های گسترده، دارای نام تجاری است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting