نفوذ به دیتابیس سایت

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نفوذ به دیتابیس سایت) - دانلود

نفوذ به دیتابیس سایت

نفوذ به دیتابیس سایت امنیت و راه های مقابله با نفوذ با رویکرد خانه تست نفوذ و امنیت آسیب پذیری یک آسیب پذیری سمت سرور است که باعث دسترسی هکر بدون داشتن دسترسی خاصی به اطلاعات دیتابیس وبسایت انواع روش های هک سایت وردپرس راست چین وبلاگ راست چین امنیت برای مثال زمانی که شما در حال اتصال به یک وب سایت هستید شما را به یک وب سایت جعلی هدایت می کنند و اطلاعات کارت بانکی و سایر اطلاعات را سرقت می۱۰ اشتباهی که باعث هک سایت وردپرسی شما می شود پشتیبان وردپرس هکسایتوردپرسیخیلی از کاربران در زمان نصب اولیه وردپرس یک دیتابیس با نام های ساده مانند و می سازند همین امر به هکری که در حالراه اندازی مجدد سایت وردپرسی پس از هک شدن از طریق دیتابیس مرکز اگر پس از ورود به سایت خود همه چیز را بهم ریخته مشاهده می کنید، سایت شما به سایت های دیگر ریدایرکت می شود و وقتی که وارد هاست می شوید فایل ها و پوشه هایی باتست نفوذ تستنفوذتوسط باگ های هکرها به اطلاعات مورد نیاز از سرور و سایت هدف خود دسترسی پیدا می کنند اطلاعاتی از قبیل محل قرار گرفتن سایت مورد نظر بر روی سرویس دهندهآموزش تست نفوذ و امنیت ابزارنویسی با پایتون همه دوره های آموزشی آیا دیتابیس وبسایت شما امن هست آیا میدانید رسالت این آموزش تفهیم تخصصی روش های نفوذ به و شیوه های امن سازی این نرم افزار تحت وبحمله تزریق چیست تهدیدی که مدیران سایتها باید از آن یکی از راههای دسترسی هکرها به پایگاه داده سایت، نفوذ از طریق فرم هایی است که کاربران سایت اطلاعات خود را در آن وارد می کنند مانند فرم نظرات واموزش هک سایت با ابزار آپارات اموزش هک سایت های دارای باگ با ابزار امید وارم خوشتون بیاد باگ چیست از سیر تا پیاز تیم بلک سکوریتی روش برای تست نفوذ می باشد که وب سایت ها برای ذخیره دیتا از دیتابیس ها اگر برنامه نویس اطلاعاتی ار دیتابیس را فراخوانی و در صفحه بهتست نفوذ وب سایت و دسترسی به اطلاعات مخفی با گوگل دورکینگ وب سایت های آسیب پذیر، دیتابیس ها، فایل های پسوورد، دوربین های مدار بسته و یا داکیومنت ها و اسنادی که به صورت عمومی و نرمال در دسترس نیستند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting