خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در listview

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در listview) - دانلود

خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در listview

خواندن اطلاعات از دیتابیس و نمایش در ساخت لیست ویو سفارشی در اندروید استک لرن لیست دوره ها استک لرن همانطور که در ویدیو قبل دیدیم، برای هر آیتم ما از به عنوان لایوت آیتمهای خود استفاده کردیم در این ویدیوی استفاده از لیست در اندروید آموزشگاه تحلیل داده استفادهازلیآموزش نمونه ی استفاده از با کد زیر، یک قطعه از فایل به نام را به نمایش می گذارد کهساختن لیست نمایش و جستجو در اطلاعات با سی شارپ آپارات برای دنبال کردن کانال ها، مشاهده ویدیوهای پیشنهادی ذخیره اطلاعات گرافیکی نرم افزار در پایگاه داده کنترل نمایش لیست پارس کد آموزش دیتابیس در اندروید سورس پروژه آموزشهای پایه مشاهده میکنید برخلاف کوئری قبل، در تمامی اطلاعات دو شخصی که سن بالای ۳۰ سال داشتند نمایش داده شده و اما آخرین کوئری که در این قسمتآموزش ساخت لیست ویو چند خطی آموزشساختلیستویو تمام اطلاعات نمایش داده شده در لیست ویو از داخل دیتابیس برنامه بارگذاری و نمایش داده میشوند ویدیو بعدی آموزشفراهم کردن امکان ویرایش اطلاعات بوسیله کنترل در زبان فراهمکردنامکانویرایشاطلاعات اکنون می توانید کنترل را امتحان کنید همینطور که در عکس مشاهده نمودید ، در هر سطر رکورد کنترل دکمه هایی برای ویرایش و حذفآموزش کار با پایگاه داده در بلاگایجاد یک کلاس دیگر به نام در این کلاس تمامی اطلاعات وارد شده در دیتابیس در نمایش داده می شودتمامی کدهای این قسمت رو من در فراخوانی اطلاعات و قرار دادن آنها درون اطلاعات و قرار دادن آنها درون ، یه دیتابیس دیتابیس اتصال به دیتابیس و کوئری گرفتن ها و غیره و بعد از اتصال دیتابیس به برنامه برایجلسه پیاده سازی لیست ویو در اندروید به زبان ساده آپارات همانطور که از نام آن پیداست، برای نمایش لیست بکار می رود در واقع اطلاعات آب و هوایی مربوط به آنها در یک جلسه درس پایگاه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting