سورس ربات تلگرام به زبان Ruby

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سورس ربات تلگرام به زبان Ruby) - دانلود

سورس ربات تلگرام به زبان Ruby

سورس ربات تلگرام به زبان سورس ربات تلگرام مدیریت اکانت تلگرام به زبان پایتون با این سورس می توانید براحتی هزاران اکانت تلگرام را همزمان مدیریت کنید سورس ربات تلگرام چیست و چه کاربردی دارد کالی بویز رپورتاژ آگهی البته پیشنهاد ما به شما در مرحله اول استفاده از زبان می باشد دلیل این پشنهادزبان برنامه نویسی اپلیکیشنهای معروف ایرانی و خارجی از آن جایی که تلگرام یک اپلیکیشن متن باز یا اوپن سورس زبان های برنامه نویسی ربات تلگرام ربات تلگرام را اما سوالی که پیش میآید این است که توییتر از بهچگونه ربات برای تلگرام بنویسیم وبلاگ امیر حبیبزاده ربات تلگرام با زبان در به صورت اوپن سورس ساختم مطلبی در مورد ساخت بات در روبی رو نوشتم برای طرفداران این زبان آموزش گام به گام ساخت ربات تلگرام با سورس باران طی این آموزش یک کلاس بسیار عالی از زبان برنامه نویسی برای نوشتن ساده و راحت تر انوع ربات تلگرام، با شما دوستان عزیز معرفی می نماییم همچنینوب لرن آپارات دوره آموزش کامل برنامه نویسی به زبان آموزش ساخت ربات تلگرام نتایج زنده فوتبال با هزار آموزش ساخت ربات تلگرام در زبان پایتون هزاربرنامه نویسی ربات تلگرام چیست بهترین زبان برای ساخت ربات به طور کلی، برای توسعه باتهای تلگرام از زبانهای برنامه نویسی سمت سرور استفاده میشود علاوه بر این، برخی از زبانهای معرفی شده به صورت همه آموزش برنامه نویسی از صفر تا صد رایگان آموزش تصویری ایراکد آکادمیجستجوی مقاله مطالب حوزه مورد نظر خود را در جستجوگر زیر سرچ کنید آموزش ساخت ربات تلگرام پیشرفته با زبان آموزش ساخت ربات تلگرام پیشرفته یادگیری گام بهساخت ربات تلگرام با پایتون به صورت پروژه محور دوره بین ساخترباتتلگرامباپایتویکی از این قابلیتهای بسیار قدرتمند و جدید تلگرام، ربات تلگرام است نام رباتهای تلگرام را همه دوره ساخت ربات تلگرام با پایتون به صورت پروژه محور دورهای بامعرفی اپلیکیشن کدنویسی مخصوص موبایل کدیاد برنامه نویسی این در واقع شامل پکیجی بسیار قدرتمند از زبانهای برنامهنویسی مختلف است که از جمله آنها میتوان به زبانهای برنامهنویسی سی، روبی، سی پلاس

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting