سورس ربات تلگرام به زبان #c

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سورس ربات تلگرام به زبان #c) - دانلود

سورس ربات تلگرام به زبان #c

سورس ربات تلگرام به زبان آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان سی شارپ آپارات آموزش ساخت ربات تلگرام با وب کاشت آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان سی شارپ وب ساخت ربات بله در آموزش ساخت ربات تلگرام با سی شارپ آشنایی با متدهای دریافت و در قسمت پیشین برای شروع کار یاد گرفتیم که چگونه تلگرام را نصب کنیمدر این قسمت از آموزش در ابتدای کار بوسیله متد پک کامل کد نویسی ربات تلگرام از صفر تا ۱۰۰ آموزش فارسی ساخت بات در کار با تمامی متدهای بات هااتصال به پایگاه دادهایجاد هر نوع بات بر اساس نیاز خودنحوه استفاده از درگاه پرداخت با اتصال ربات به درگاهزبان برنامه نویسی برای ساخت ربات تلگرام راکت حل مشکلات و ارورهای برنامه نویسی سلام خدمت دوستان عزیز من میخوام شروع به ساختن ربات تلگرام کنم توی سایت تلگرام چندتا زبان رو برای نوشتن پیشنهاد داده خواستم نظر شما دوستانسورس ربات تلگرام ضد لینک به زبان آموزش برنامه نویسی سورس قبلا در سایت سورس ربات تلگرام ضد لینک و ضد اسپم به زبان را قرار دادیم که مورد توچه کاربران قرار گرفته بود و کاربران درخواست سورس رباتآموزش برنامه نویسی ربات تلگرام با سیشارپ جامع آپارات امه نویسی ربات تلگرام یکی از کارها و امکانات جالب تلگرام است که تلگرام به ما این اجازه را میدهد تا با زبان سی شارپ و کمی خلاقیت ربات هایی را جلسه اول ایجاد ربات در تلگرام و تنظیمات اولیه جاواپرو در این سری از ویدیوها میخواهیم با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا یک ربات تلگرام ساده طراحی کنیم توی این جلسه که جلسه ی اول خواهد بودآموزش پیشرفته ساخت ربات تلگرام با جاوااسکریپت پروژه تاپ لرن دوره پیش روی شما دوره پیشرفته ساخت ربات تلگرام با استفاده از زبان جاوا اسکریپت هست این یک دوره پروژه محوره به این صورت که از اول این دوره درگیر یه پ سورس کد ربات تلگرام با سی شارپ تجاری اپ سورسکدرباتتلگرامباسی آموزش ساخت و برنامه نویسی ربات تلگرام با سی شارپ در این آموزش قصد داریم یک ربات تلگرام با زبان سی شارپ را قدم به قدم آموزش دهیم پس با ما همراه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting