سورس ربات به زبان php

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سورس ربات به زبان php) - دانلود

سورس ربات به زبان php

سورس ربات به زبان آموزش برنامه نویسی ربات تلگرام با جلسه آپارات برای تهیه پکیج کامل این دوره بصورت رایگان به لینک زیر مراجعه کنید دوره ی آموزش ساخت ربات تلگرامی با زبان سورس بات ساده مربوط به سورس بات ساده مربوط به اموزش ساخت ربات با زبان آموزش مقدماتی ساخت ربات تلگرام با فرادرس همه آموزشهادر این بین، پیام رسان تلگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها شناخته می شود که در کشور ما نیز استفاده زیادی دارد یکی از قابلیت های جالبی که تلگرام درسورس ربات تلگرام چک کردن کدهای به زبان آموزش برنامه نویسی سورس اگر هم به زبان برنامه نویسی مسلط هستید می توانید به راحتی سورس کد این ربات رو تغییر دهید و بر اساس نیاز خودتون امکانات به آن اضافه کنید اگرآموزش ساخت ربات با در فیلم آموزش پی استور آموزشساخترباتبادر در آموزش ساخت ربات با نیاز به دانش برنامه نویسی و مخصوصا برنامه نویسی خواهید داشت اگر تخصصی در زمینه برنامه نویسی ندارید پیشنهادآموزش ران کردن ربات در سی پنل وی آی پی هاست در این مقاله قصد داریم آموزش ران کردن ربات در سی پنل از آپلود سورس ، ادیت و قرار دادن توکن داخل سورس ، ساخت دیتابیس ، ست وب هوک تا استارتدانلود سورس های حرفه ای ربات تلگرام آموزش فارسی در ستاره های اول باید توکن ربات خود را قرار دهید و در ستاره دوم باید آدرس پوشه سورس در هاست را قرار دهید بعد از ستربات تلگرام نت پارادیس نت پارادیس مرجعی برای یادگیری رشد و پیشرفت شماست ما همیشه در تلاشیم که بهترین آموزش ها مقالات تخصصی، سورس کد قالب ها و اپلیکیشن های وب و موبایل را تولید وآموزش ساخت ربات تلگرام با تاپ لرن ساخت ربات تلگرام با یکی از گزینه های درست است یک زبان قدرتمند است و ربات تلگرام نیز کاربردهای زیادی دارد شما در پایان این دوره قادر به ایحاد و برنامهاموزش ران کردن ربات تلگرام در هاست کدبازان کدستان اموزشخب بعد از ساخت ربات و دریافت توکن سورس مورد نظر خود را در هاست اپلود کردهسورس های فروشگاه کدبازان بخش رایگان دانلود نمایید برای مثال ما یک سوس تک

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting