نژادهاي مختلف گاو

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(نژادهاي مختلف گاو) - دانلود

نژادهاي مختلف گاو

نژادها مختلف گاو همه آنچیزی که درباره گاو باید بدانید بررسی تخصصی همراه با عکس و گاو نژادها را می توان از نظر ژنتیکی بدون شاخ یا شاخدار کرد هر دو گونه گاو وحشی نر و ماده شاخ دارند و شاخ گاو بزرگتر و ضخیم تر از گاو است انواعطبقه بندی و نژادهای گاو شیری و پرواری در پرورش گاو شیری و پرواری ابتدا باید با طبقهبندی و نژادها و گونههای مختلف گاوها آشنا شویم بخش نظرات غیر فعال شده است بدون نظرآشنایی با نژاد گاو هلشتاین کشت و دام امین در این مقاله ما سعی در آشنایی با نژاد گاو هلشتاین داریم به واقع همانند انواع گوسفند گاوها هم تقسیم بندی شده اند و دقیقا نژاد گاوها براساس نژادهای شیری و گوشتیمعرفی بهترین نژاد های گاو شیری نژاد های مختلف گاو به دو دسته کلی معرفی بهترین نژاد های گاو شیری نژاد های مختلف گاو به دو دسته کلی گاوهای شیری و گوشتی تقسیم بندی میشوند پرورش انواع گاو به منظور تولیدبهترین نژاد گوساله در ایران و جهان سامانه تامین دام و طیور گاو سیستانی یکی از بهترین نژادهای گوساله پرواری در ایران است این نژاد در استان سیستان و بلوچستان ایران پرورش مییابد و ویژگیهای برتری دارد کهنژاد گاوهای بومی ایران یک نژاد شیری محسوب میشود که موطن آن شهرستان سراب در آذربایجان شرقی است این گاوها به رنگ زرد آهویی تا قهوه ای تیره دیده شده اند وشاخهایی کوتاه واطلس رنگی نژادهای گاو جهان مدیر دام معرفینژادهایگاوجهانبههمراهاطلس برخی گاوها بزرگ و گوشتی و برخی دگر دارای ظرافت بدنی خاص توده و ا وتوله هستند برخی از آنها آهسته و به زحمت راه میروند و ارگران صبورینفسهای آخر بهترین نژاد گاو کوهستان نژادهای خارجی رقیب گاو سرابی نفسهایآخربهترینن تبریز خبرگزاری مهر درحالیکه گاو سرابی را به عنوان یکی از نژادهای اصیل ایرانی، بهترین نژاد گاو کوهستان نامیده اند اما به دلیل نبود توجهنژاد شیری آرکاژن وبلاگ مقالات اسپرم انواع نژاد گاوخانه مقالات انواع نژاد گاو گاومیش گاو گاو گوشتی گاو شیری تولید مثل فروشگاه اسپرم گاو شیری گاو گوشتی گاومیش تجهیزات تلقیح مصنوعیانواع گوساله در وزن و نژادهای مختلف همانطور که از اسم گاو شیری پیداست ، گاوی است که مخصوص شیردهی می باشد گاو شیری ممکن است از هر نژادی باشد مثل گاو شیری سمینتال و گاو شیری هلشتاین خرید و فروش

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting