دانلود اطلاعات دیکشنری ترکی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود اطلاعات دیکشنری ترکی) - دانلود

دانلود اطلاعات دیکشنری ترکی

دانلود اطلاعات دیکشنری ترکی دانلود دتابس فرهنگ لغت کامل زبان ترک به فارس فایل وی بلاگ دانلوددتابسفرهنگلغ فرهنگ لغت کامل زبان ترکی به فارسی را آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید فرهنگ لغت ترکی استانبولی فارسی دانلود دیکشنری ترکی فارسی برای گوشی اندروید دانلوددیکشنریترکیفارسیدر این پست میتوانید دیکشنری ترکی به فارسی فارسی به ترکی ترکی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با عنوان را برای گوشیهای اندرویدی خود دانلود کنیددانلود دیکشنری کانار ترکی استانبولی به فارسی نسخه اندروید کمک آموزشی زبان دیکشنری ترکی استانبولی کانار یکی از مهمترین منابع موجود به زبان فارسی به حساب می آیدنسخه پی دی اف و نسخه اندروید برای دانلود قرار داده اطلاعات اطلاعاتپرکاربردترین لغات ترکی استانبولی با تلفظ پرکاربردترینلغاتترکیاستان از این روی لازم است که حتما در خصوص کلمات ترکی با تلفظ فارسی برای نسبتهای فامیلی ، اطلاعات کامل داشته باشید در زیر به مهمترین این کلماتدیکشنری آنلاین بیاموزدیکشنری آموزشی آنلاین و چند زبانه بیاموز، شامل زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، ترکی استانبولی و عربی به همراه مثال، تلفظ شنیداری و توضیحاتجامع ترین و کاملترین دیکشنری ترکی به ترکی منابع نوشتاری ترکی استانبولیتعداد صفحات کتاب ۴۰۴۱ صفحه نوع فایل دانلودی حجم فایل ترجمه و معنی کلمه اطلاعات دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی دالگا اطلاعاتدانلود دیکشنری دالگا برای اندروید آموزش ترکی استانبولی در تلگرام و اینستاگرام تماس با ما برچسب ها آدرس پرسیدن به زبان ترکی استانبولی آدرسپرسیدنبهزبانترکیاس اگر عبارت هایی را که باید در توضیحات آدرس در زبان ترکی در استفاده کرد را بدانید و آنها را به کار ببرید، در هر شرایطی امکان ایجاد یک دیالوگ روان را خواهید داشتترجمه و معنی کلمه توضیحات دیکشنری ترکی استانبولی به فارسی توضیحاتدانلود دیکشنری دالگا برای اندروید آموزش ترکی استانبولی در تلگرام و اینستاگرام تماس با ما برچسب ها

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting