ديتابيس اندرويد دیکشنری ترکی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديتابيس اندرويد دیکشنری ترکی) - دانلود

ديتابيس اندرويد دیکشنری ترکی

دتابس اندرود دیکشنری ترکی دانلود دوئولینگو اندروید آموزشیادگیری برنامه اندروید آموزش زبان امروز در فارسروید قصد معرفی اپلیکیشنی جدید و محبوب با نام را داریم که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با آن می توانید به راحتی زبان هاینحوه استفاده از گوگل ترنسلیت به صورت آفلاین قابلیت اقتصادی علم و فناوری مترجم گوگل به صورت آفلاین برای هر دو سیستم عامل اندروید ترکی و ویتنامی هستند ، ، سامانه ایران دیتا و اطلس فرهنگی کشور رونمایی شداپلیکیشن دانلود موزیک خارجی و ایرانی برای اندروید و آیفون تکنولایف بهتریناپلیکیشنهایدااز این ویژگی برای تقویت زبان و مهارت شنیداری خود نیز میتوانید استفاده کنید ترکی و غیره اشاره کرد که از این نظر شما میتوانید سلام کلا اگه جایی دیتابیسدیتابیس چیست و چرا پرکاربرد شده است بلاگ لیموناد یا روشی است که سال هاست در زبان های مثل یا جاوا مورد استفاده قرار می گیرد معروف برای سی شارپدانلود نسخه جدید کاملترین دیکشنری اندروید دیتابیس دیکشنری ساده قابلیت دریافت دیکشنریهای مختلف را دارد و به صورت افلاین اجرا میشود امکانات پشتیبانی از فرمت پشتیبانی کامل از دیتابیس های مورد از بهترین نرم افزار های طراحی دیاگرام دیتابیس نرمافزاردیاگر این نرم افزار مخصوص توسعه دهندگان، و تحلیلگران داده طراحی شده است آنها زبان ساده ای برای تعریف دارند، می توانید به راحتی بدون ترک صفحه کلیدسنگین ترین بازی های اندروید بازی دانلود مقداد آی تی مکالمات در این بازی به شکل متفاوتی جلو رفته و گاهی اوقات هم ترجمه نامفهومی دارند در نهایت شما باید به مرحله ترک خانه برسید این میزان به آن دانلود فارست اندروید برنامه ترک اعتیاد به موبایل برنامه اندروید پزشکی و سلامت فارسروید با آرشیوی قدرتمند شامل اپلیکیشن و سال فعالیت عاشقانه با افتخار در میان برترین و بروزترین رسانه های اینترنتی فارسی زبان قرار گرفته است دردانلود دتابس فرهنگ لغت کامل زبان ترک به فارس دانلود دتابس فرهنگ لغت کامل زبان ترک به فارس دیتابیس زبان ترکی به فارسی لیست لغات ترکی به فارسی اندرویدسیبدورفرا گرفتنسایتوبسیببازاربیتبمبآموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی تلفظ نسخه برنامه اندروید آموزش زبان ترکی استانبولی موفق برای اندروید به همراه ترجمه و تلفظ لغات دیکشنری لغتنامه بازی نیاز به دیتا ندارد توسعه دهنده پژمان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting