جایگاه زبان ترکی در جهان

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(جایگاه زبان ترکی در جهان) - دانلود

جایگاه زبان ترکی در جهان

جایگاه زبان ترکی در جهان هر آنچه که باید در مورد زبان ترکی بدانید مجتمع آموزشی ایرانیان زبانترکیدر حال حاضر و بر اساس آخرین آمار منتشر شده حدود ۷۰ میلیون نفر در جهان به زبان ترکی صحبت میکنند یعنی تمامی افرادی که در ترکیه و البته قبرس زندگی میکنند بهرتبه بندی زبان های دنیا در یونسکو از جهات مختلف رتبهبندی ترکی کره ای فرانسوی آلمانی ترکی هنر است دیدگاه بزرگان در مورد جایگاه زبان ترکی جایگاه زبان ترکی از نظر زیبایی و کمال ، بالاتر از زبان عربی است هرمن ومبری باز می گوید گویا زبان ترکی از طرف زبانشناسان زبده ای ساخته وجاگاه زبان تر و سار زبانها سمپادیا سایر زبانهای خارجی زبان فارسی هم نوشتار مستقل ندارههمین الانم از نوشتار عربی استفاده میکنه زبان ترکی هم تا زمان آتاتورک از نوشتار عربی استفاده میکردن ولی دیگهچند نفر و چه تعداد کشورها در جهان به زبان ترکی صحبت می کنند کدامکشورهابهزبانترکیحرفمی جالب است بدانیم در جهان تقریبا بیش از میلیون نفر انسان به زبان ترکی تکلم میکنند این تعداد تنها مختص به کشورهای ترکی نیست بلکه در سایرجایگاه زبان ترکی در جهان قا ر تا ل بعد از زبانهای انگلیسی که با تکلم در کشور در رتبه اول ،اسپانیولی با تکلم در کشور در رتبه دوم ، عربی با تکلم در کشور در رتبه سومترکی هنر است ۱۰ دیدگاه بزرگان در مورد جایگاه زبان ترکی ترکیهنراستدیدگاهبزرگاندرمورد جایگاه زبان ترکی از نظر زیبایی و کمال ، بالاتر از زبان عربی است هرمن ومبری باز می گوید گوا زبان ترکی از طرف زبانشناسان زبده ا ساخته وجایگاه زبان ترکی در جهان ام تی و آ ام تی ه در اروپا و آمریا واقع شده و تحت مدیریت برجسته ترین زبان شناسان اداره می شود، گرفته شده است و همه ساله گزارشهای زیادی را درباره ی زبانهاجایگاه زبان ترکی و بررسی آن در مقایسه با سایر زبانها کلیه ی اطلاعات ارسالی از رادارهای جهان به زبان انگلیسی، فرانسوی و ترکی علایم پخش می کنند کلیه ی سیسستم های ایونیکی و الکترونیکیجایگاه زبان ترکی و بررسی آن در مقایسه با سایر زبانها جایگاه زبان ترکی و بررسی آکلیه ی اطلاعات ارسالی از رادارهای جهان به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و ترکی علایم پخش می کنند کلیه ی سیسستم های ایونیکی و الکترونیکی هواپیماهای تجاری از

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting