مخفف بهتر

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(مخفف بهتر) - دانلود

مخفف بهتر

مخفف بهتر عبارات مخفف در محاوره انگلیسی آکادمی زبان اسمارت برای درک هر چه بهتر در زبان انگلیسی باید با اختصارات محاوره ای هم آشنایی داشته باشید بدین دلیل که بعضا افراد درک درستی از جمله دارند اما به دلیل اینکه برخیکلمات پرکاربرد مخفف در انگلیسی به همراه معنی مجله فرادرس کلماتپرکاربردمخففدرانگلی از آنجایی که بر خلاف گرامر زبان انگلیسی، قانون خاصی برای کلمات مخفف در انگلیسی وجود ندارد، یادگیری آنها کمی دشوارتر خواهد بود بنابراین، بهتربهتر مخفف مرجع کلمات و اصطلاحات اختصاری بهتر تمامی عبارات با بهتر مخفف عبارت کلیه حقوق برای وب سایت مخفف دات کام محفوظ است سیستم قدرت گرفته از دیتالایف انجین مخفف های کاربردی چی بهتر از این پست از اینا توی چتاتون استفاده مخفف های کاربردی چی بهتر از این پست از اینا توی چتاتون استفاده کنید و حبهتر بنویسیم تلفظ و نوشتار فنفیک حالا فن فیک چی هست اصلا فن فیک مخفف کلمه فن فیکشن هست با املای درست ویکیپدیاویکیپروژه سکسشناسیمعادلیابی واژگان سکسشناسی معادلیابیواژگانسکسشنابهتر است از خود گیاستفاده کنیم، چون هم برای عموم جا افتاده و هم معادل مناسب و روانی ندارد اما باید هرجا که معنایی جز مرد مردگرا دارد، ترجمه فارسی مناسبکلمه مخفف در زبان انگلیسی وبلاگ نزدیکتر مخففدرانگلیسی اگر میخواهید یادداشت بردارید، بهتر است یک سری مخففهای انگلیسی را بشناسید تا بتوانید سریعتر و مانند یک گویشور انگلیسی بنویسید کلمه عامیانه و اصطلاح اینترنت به زبان انگلیسی کلمهعامیانهواصطلا به همین خاطر بهتر است که در کنار جستجو مخفف به زمینه آن کلمه هم اشارهای گردد تا نتایج جستجو بهتر مشخص شود اصطلاحات عامیانه اینترنتی درتفاوت در چیست انتخاب کدام یک بهتر است وبلاگ مخفف به معنای شبکه جهانی اینترنت است و قسمت بعدی آن نام منحصربهفردی که یک آدرس را به نام و اهداف برند شما متصل می کند ولمات مخفف آپارات بهتر وارد شوید ورود به آپارات آپارات در لمات مخفف لمات مخفف

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting