کتاب 1100 واژه همراه ترجمه فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کتاب 1100 واژه همراه ترجمه فارسی) - دانلود

کتاب 1100 واژه همراه ترجمه فارسی

کتاب واژه همراه ترجمه فارسی کتاب ۱۱۰۰ واژه انگلیسی پارس مدیر کتاب ۱۱۰۰ واژه انگلیسی دانلود رایگان نسخه الکترونیک محتوای تمام متن به زبان لاتین به همراه ترجمه فارسی بصورت فایل از سایت پارس مدیردانلود کتاب دانلودکتاب ، کتابی است منتشر شده از انتشارات بارونز که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد این کتاب یکی از منابع اصلیدانلود کتاب واژه ضروری زبان انگلیسی خانه آیلتس ایران دانلودکتابواژهض در این پست در خانه آیلتس ایران با معرفی و دانلود کتاب واژه ضروری زبان انگلیسی در خدمت شما داوطلبان عزیز هستیمقیمت و خرید کتاب واژه که باید دانست با ترجمه روان اثر ماری کتاب خرید اینترنتی کتاب واژه که باید دانست با ترجمه روان اثر ماری برامبرگ و ملوین گوردون نشر علم و دانش به همراه مقایسه، بررسی مشخصات و لیست قیمت امروز درکتاب واژه که باید دانست انتشارات جهان رایانه کتاب واژه شامل واژه ضروری زبان انگلیسی است که به همراه ترجمه فارسی و مثال کاربردی ذکر شده است در این کتاب علاوه بر ترجمه فارسی ، نقش کلمات درکتاب واژه با تلفظ و معنی فارسی انگلیسی این ویدیو شامل کلمه هفته، هر هفته کلمه از کتاب معروف واژه به همراه تلفظ و ترجمه فارسی و انگلیسی است کتاب واژه که باید دانست ترجمه و متن اصلی زبانمهر واژهکهبایددانست قیمت خرید کتاب کتاب واژه که باید دانست ترجمه و متن اصلی با تخفیف با بهترین کیفیت چاپ از انتشارت زبانمهر ارسال فوریپکیج جامع واژه ضروری رضایی زبان بررسی انواع حالت های واژه اسم، فعل، صفت و تلفظ صوتی لغات به همراه تدریس استاد رضایی داستان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی جلسه رایگان شما میتوانید جلسهبرنامه کتاب هوشمند واژه دانلود بازار برنامهها آموزش کتاب هوشمند واژه ضروری همانند کتاب کاغذی از پنج بخش با هدف بهتر به خاطر سپردن لغات ضروری انگلیسی تشکیل شده است معرفی کلمات به همراه صوت و ترجمه آن خرید واژه ضروری زبان انگلیسی با تخفیف و ارسال سریع خرید کتاب زبان انگلیسی کتاب نوشته ی و می باشد که توسط انتشارات در سال چاپ و توزیع گردیده است، کتاب فوق برای آموزش لغات آکادمیک

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting