xls پیامک

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(xls پیامک) - دانلود

xls پیامک

پیامک نرم افزار ارسال پیامک از با استفاده از برنامه شما قادر به ارسال پیامک از طریق فایل اکسل ذخیره شده در رایانه خود را دارید این نرم افزار بسیار ساده و کم حجم است و نصب آنارسال پیامک از طریق فایل اکسل و متنی مکث اس ام اس آموزش های سامانه پیامکی از قابلیت های پنل پیامک، امکان درج مخاطبان در فایل اکسل و متنی میباشد که امروز قصد داریم، کاربرد و چگونگی ارسال پیامک از فایلبرنامه ذخیره تلفن و پیامک در اکسل دانلود بازار برنامهها ابزارها شاید خیلی وقت ها پیش آمده شما خواسته باشید بخواهید بدانید به اشخاص مختلف چند بار زنگ زده اید و یا پیامک های یک شخص خاص را به صورت یادگاری امکانات پنل ارسال و دریافت پیامک افزودن از فایل اکسل پنل پیامکافزودن از فایل متنی افزودن از فایل اکسل دفترچه تلفن ثابت و پویا حذف خودکار شماره های تکراری هنگام درج مخاطبین در دفترچه تلفنطریقه افزودن مخاطب در سامانه پیامک سفید طریقهافزود باشد با توجه به اینکه ممکن است فرمت اطلاعات وارد شده در اکسل با فرمت پیش فرض متفاوت باشد و یا با فرمت پسوند دیگری اطلاعات خود را ذخیرهمعرفی پلاگین اختصاصی ملی پیامک برای وردپرس وبلاگ دریافت اطلاعات مشترکین و کاربران در فرمت های و ادمین بار نمایش موجوی حساب در ادمین بار نمایش تعداد مشترکین در ادمین بارارسال پیامک گروهی آسان و سریع اپلیکیشن اندروید و آیفون اگر مخاطبین شما در تلفن همراه هوشمنداندروید شما ذخیره شده باشن میتونین با نصب برنامه ی بر روی تلفن همراه خودتوننرم افزار ارسال و دریافت پیامک ساعد پیراک محصولات ساعدارسال پیامک به صورت تکی و گروهی ورود اطلاعات از طریق فایلهای با فرمت اکسل و و متنی برای سرعت و سهولت در ارسال پیامک ارسال پیامک به صورت تصادفیایده پردازان پنل پیامکی پیامکتعرفه و امکانات پنل امکانات سامانه ارسال پیامک سریع ارسال پیامک از دفترچه تلفن ارسال از فایل ارسال پیامک صوتی ارسال پیامک گروهی و تکی تغییر خط ارسال کننده پیامک از طریق وردپرس دریافت اطلاعات مشترکین و کاربران در فرمت های و پیامک ملی پیامک مراجعه کنید

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting