کلمات ایتالیای به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کلمات ایتالیای به فارسی) - دانلود

کلمات ایتالیای به فارسی

کلمات ایتالیای به فارسی کلمات پرکاربرد زبان ایتالیایی وبلاگ ترجمیک خانه کلمات رایج ایتالیایی برای مکالمه من متوجه نمیشوم صبح به خیر عصر بهجملات و اصطلاحات عاشقانه ایتالیایی تیامو دوستت دارم به زبان جملاتواصطلاحاتعاشقانهایتا کلمات کلی برای در آغوش گرفتن و بوسیدن فارسی یک بغل بزرگقسمت اول واژه ایتالیایی که باید درشروع یاد بگیرید فارسی قسمت کلمات مربوط به روابط عاطفی و خانوادگی همه لغات و افعال مربوط به آشپزخونه و آشپزی در ایتالیایی دانلود کتاب ایتالیایی به فارسی آموزش زبان ایتالیایی الفبای دانلو استفاده از دو در این کلمه مجاز است همچنین، کلمه جمع واژه آیوئالا به معنای گلزار کوتاه ترین کلمه ایتالیایی است که هر ۵ حرفآموزش دستور زبان گرامر ایتالیایی حروف تعریف معیین مفرد کلمات مذکر روزنامه دندان قلب قهوهفرهنگ ایتالیایی به فارسی فروشگاه کتاب ایران سار زبانها سایراحتیاج مبرم به یک فرهنگ نسبتا کامل حاوی لغات ضروری و روزمره ایتالیایی، نگارندگان این کتاب را بر آن داشت که فرهنگی در حدود سی هزار لغت ایتالیایی را تلیفآموزش زبان ایتالیایی کلمات ایتالیایی در بانک ایتالیایی ویژگیها آموزش ایتالیایی مبتنی بر روشهای اثباتشده و موثر ویدئوهای با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی برای تسهیل درک ابراز علاقه در فرهنگ ایتالیایی من و زبان بلاگ زبان ایتالیایی اگر می خواهید صمیمیت بیشتری را در ابراز علاقه خود نشان بدهید می توانید از کلمات یا استفاده کنید، که به ترتیب به معنی فرهنگ کوچک ایتالیایی فارسی رهنما فرهنگکوچکایتالیاییفارسینوع یا نقش کلمه اسم، فعل، صفت و معنی و یا معانی لغت در ادامه به بررسی ویژگیهای فرهنگ حاضر میپردازیم دوزبانهی تک سویه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting