زبان فنلاندی به فارسي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(زبان فنلاندی به فارسي) - دانلود

زبان فنلاندی به فارسي

زبان فنلاندی به فارس سریعترین راه برای تسلط بر زبان فنلاندی چگونهمیتوانمزبانفنلان فارسی سلام روز بخیر حالت چطوره چطوری خدا نگهدار آموزش زبان فنلاندی به فارسی موفق تلفظ صوتی نسخه برنامه اندرویدزبان فنلاندی زبان رسمی کشور فنلاند و زبان رسمی اقلیت های زبانی فنلاندی در سوئد و نروژ می باشد فنلاندی از خانواده زبانهای فین و اوگری می باشد از جمله زبانهایآموزش زبان فنلاندی به فارسی درس آپارات آموزش زبان فنلاندی به فارسی درس ما در حال ساخت آموزشهای مختلف هستیم نظر شما برای ساخت آموزشهای بهتر زبان فنلاندی در اینترنت زبان فنلاندی در اینترنت مقدمات زبان عبارت های زبان فنلاندی سطح پایه و ابتدایی پرکاربردترین جملات فنلاندی به زبان فارسی پرکاربردترین جملات فنلاندی به زبان فارسی خدمات ترجمه فنلاندی به فارسی و بالعکس، تخصصی و حرفه ای ترجمهفنلاندی زبان فنلاندی، توسط بیش از میلیون نفر در کشور فنلاند و بخش هایی از سوئد، نروژ و روسیه صحبت می شود این زبان، جز زبان های سخت و پیچیدهفنلاندی فارسی فارسی زبانان فنلاند آموزشزبانفارسیبهفنلاندیتعداد زیادی اپلیکیشن یادگیری زبان فنلاندی وجود دارد که شما می توانید از طریق نصب نرم افزار آنها را دانلود و بر روی گوشی خود نضب کنید بیشتر آنها از انگلیسی بهآموزش زبان فنلاندی به فارسی درس آموزش زبان فنلاندی به فارسی درس آموزش زبان فنلاندی، شماره ی، گفت و آموزش زبان فنلاندی از صفر تا صد با درس رایگان آموزشزبانفنلاندینصرت امروز هم زبان فنلاندی را به شیوه ای مشابه به پیمزلر یا نصرت به شما آموزش میدهیم فنلاندی زبانی است که ۹۲ درصد فنلاندیها و اقلیتهای فنلاندیگرامر فنلاندی گرامرفنلاندی صرف فعل افعال فنلاندی بر اساس زمان، خلق و خو و صدا صرف می شوند در زبان فنلاندی چهار زمان فعل وجود دارد ،

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting