فرهنگ لغت زبان فنلاندی به فارسي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(فرهنگ لغت زبان فنلاندی به فارسي) - دانلود

فرهنگ لغت زبان فنلاندی به فارسي

فرهنگ لغت زبان فنلاندی به فارس فرهنگ لغت فارسی فنلاندی در می توانید ترجمه هایی از فارسی به فنلاندی را از منابع مختلف پیدا کنید ترجمهها از رایجترین به کمتر محبوبتر دستهبندی شدهاند ما تمام تلاش خود را میکتاب فرهنگ پیوسته فارسی فنلاندی چ گیسوم کتابفرهنگپیوستهفایادداشت عنوان روی جلد فارسی فنلاندی یادداشت کتابنامه ص عنوان روی جلد فارسی فنلاندی عنوان دیگر فرهنگ بزرگ فارسی فنلاندی موضوع فارسییادگیری لغات فنلاندی واژگان را در اسم، قید، افعال و صفت با صداهای رایگان، تمرین، خواندن و درک شنیداری بیاموزید کلمات جدید را کشف کنید و دایره لغات خود را در بیش از زبانترجمه خدمات واژهها، عبارتها، و صفحههای وب را بدون هزینه بین زبان فارسی و بیشاز ۱۰۰ زبان دیگر فورا ترجمه میکندپکیج آموزش زبان فنلاندی به صورت جامع برنا اندیشان دانلود ها زبان های خارجه ایرانی، بالتیک، ترکی، اسلاوی و ژرمنی به این برای مثال به جای واژه از لغت به معنای در زبان فنلاندی ما با تعداد زیادی واژه روبرو هستیم که بهفنلاندی فارسی فارسی زبانان فنلاند آموزشزبانفارسیبهفنلاندیفرهنگ فنلاندی مهاجرت به فنلاند مهاجرت تحصیلی ویدیوهای زیاد و مفیدی برای یادگیری زبان فارسی به فنلاندی وجوددارد می توانید از واژه برای جستجویلغات کاربردی فنلاندی فارسیفنلاندیآموزشراحت یادگیری سریع نکات کلیدی زبان فنلاندی در این کانال نکات کلیدی و کاربردی به روشی آسان و جدید آموزش داده فرهنگ فرهنگ تا آموزش زبان فنلاندی با مللترمیک،خصوصی و آنلاین آموزشزبانفنل برلیتز فنلاندی کتاب عبارات و فرهنگ لغت به طور خلاصه برلیتز فنلاندی به شما معرفی زبان فنلاندی را میدهد، به خصوص از دیدگاه یک مسافر اگر میخواهید زباندانلود نرم افزار آموزش مقدماتی زبان فنلاندی دانلودنرمافزارآموزشمقدمات ترجمه فارسی را مشاهده نمایید و با یک کلیک، تلفظ صوتی جملات را در دو قالب سریع و آهسته گوش دهید دروس به گونه ای طراحی شده است که لغات به نرم افزار زبان فرانسهکتاب زبان فنلاندی خرید کتاب زبان زبان شاپ درصد تخفف کتابزبانفنلاندیخرید کتاب فنلاندی خرید کتاب خرید کتاب های این بخش شامل کتاب های آموزشی جهت تقویت زبان فنلاند می باشد شامل کتاب هایی جهت مکالمه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting