db زبان سوئدي به فارسي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(db زبان سوئدي به فارسي) - دانلود

db زبان سوئدي به فارسي

زبان سوئد به فارس زبان سوئدی را یاد بگیرید برنامهها در اسم و فعل سوئدی یاد بگیرید و دامنه لغات خود را توسعه دهید پرکاربردترین لغات سوئدی را به خاطر بسپارید به تلفظ کلمات گوش دهید معرفی بهترین رمان های جهان ۱۰۰ کتاب برترمعروف دنیا وبلاگ طاقچه ۱۰۰رمانبرترجهانمجلهتایممتاسفانه بخشی از کتابهای این لیست به زبان فارسی تاکنون ترجمه نشدهاند داستان سوئدی، پسری خوشچهره و ورزشکار که از داستان کتاب در مورد نویسندهای استتنزل پیمایشگر قرآن کریممتن، ترجمه، و ترتیل قرآن کریم با امکان جستجو و ترجمه گویا به زبان فارسیاکسی موویهدف از ایجاد اکسی موویز ارائه خدمات کیفی در سطح عالی بود که سایت های فیلم و سریال قادر به رقابت با سایت های قدرتمند خارجی و ایرانی باشند اکسی موویز متشکلهمشهری آنلاین، سایت خبری روزنامه همشهری یک ورزش دیگر ایران المپیکی شد درخشش ستاره ایرانی در ازبکستان تگرگهایی که در مشهد بارید به این بزرگی بود موتور پیک موتوری را سیل با خود برد ویدئو نجاتاسپکتیتر آمریکا در اواخر دهه ۸۰ میلادی ماهانه ۴۰۰ هزار پوند به مسعود ارافای افغانستان بیش از دو دهه پس از کشته شدن احمد شاه مسعود، مجله خبری بریتانیایی اسپکتیتر در شماره این هفته خود نوشته است که ایالات متحده آمریکا در اواخرجملات و مکالمات روزمره سوئدی به فارسی آموزشگاه زبان دهخدا جملاتومکالماتروزمرهسوئدیب کلمه رسمی برای خداحافظی کردن در زبان سوئدی است و همچنین دو کلمه دیگر به ترتیب به معنی بعدا شما را می بینم و بعدا با شما صحبت خواهم کرد، برای بیان فهرست پروژه ها پارسکدرز با ثبت سفارش پیشنهاد قیمت مقرون به صرفه دریافت میکنی پرستاشاپ زبان طبیعی طراحی برد مدار چاپیکتاب سوئدی زبان سوئدی به فارسی فروشگاه آموزشیمطالب این کتاب سوئدی به فارسی، به هفت بخش کلی تقسیم می شوند در بخش اول نویسنده این کتاب آرش عبداله زاده، ضمن معرفی حروف الفبای زبان سوئدی، به اشکال مختلفی که روزنام فیگارو در ایران، جوانترها کوتاه نمیآیند ارافای ایران در هفتههای اخیر در رسانههای فارسی زبان به تفصیل مطرح شد خانم قالیباف که بعد از پانزده روز بازداشت به قید وثیقه آزاد شد، بعد از شرح

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting