دیتابیس دیکشنری روسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس دیکشنری روسی) - دانلود

دیتابیس دیکشنری روسی

دیتابیس دیکشنری روسی دانلود دیکشنری روسی به انگلیسی سافت گذر این نرم افزار یک لغتنامه و در واقع یک دیکشنری زبانه است اما از آنجاییکه توسط یک شرکت روسی طراحی شده است بیشترین دیکشنریهای تخصصی را در زبانهای انگلیسی ودانلود دتابس لیست لغت کامل زبان روسی به فارسی خبر فایل دانلوددتابسلیس دانلود دتابس لیست لغت کامل زبان روسی به فارسی خبر فایل ترجمه روسی به فارسیالفبای روسی به فارسیدیتابیس روس به فارسلیست کلمات روسی بهدیتابیس روس به فارس سایت بازدید روسی به فارسی را آماده دانلود قرار داده ایم برای ترجمه روسی به فارسی جستجوی دانلود دیتابیس لیست لغت کامل زبان روسی به فارسی جستجوی دانلود دیتابیس زبانالفبای روسی به فارسی دیکشنری بلودیکت کامل ترین دیتابیس و فایل دانلود دانلود ترجمه روسی به فارسی الفبای روسی به فارسی دیتابیس روس به فارس لیست کلمات روسی به فارسیدیتابیس لغات و اصطلاحات روسی به فارسی فروشگاه فایلهای دیجیتال دانلود هادیتابیس اصطلاحات و لغات روسی به فارسی متشکل از هزار رکورد منحصربفرد می باشد که در آن می توانید لغات،اصطلاحات و عبارات عمومی وبرنامه روسیمکالمه صوتیدیکشنری تصویری دانلود بازار برنامهها آموزش برنامهها آموزش روسیمکالمه صوتیدیکشنری تصویریترجمه روسی به فارسی برای دانلود ترجمه روسی به فارسی اینجا کلیک فرمایید لیست فایل های مشابه ترجمه روسی به فارسیالفبای روسی به فارسی دیتابیس روس به فارس لیست کلمات روسی به فارسی دانلود برنامه برای اندروید مایکت برنامهها آموزشی بدون باز کردن برنامه فرهنگ لغت، تعریفمعنای کلمات روسی یا فارسی را به صورت پاپ آپ نشان می دهد بدون هیچ زحمتی برای جابجایی بین برنامه ها میتوانید درترجمه روسی گروه مترجمین ایران زمین ترجمهروسیترجمه فارسی به روسی فقط به معنای جایگزین کردن متن نیست، بلکه در واقع ممکن است مثلا به معنای طراحی مجدد کل رابط کاربری وبسایت شما باشد معمولا هنگام ترجمه از

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting