ديکشنري زبان ايتالياي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديکشنري زبان ايتالياي) - دانلود

ديکشنري زبان ايتالياي

دکشنر زبان اتالا ترجمه ایتالیایی به فارسی و فارسی به ایتالیایی برخی لغات ابتدایی ترجمهایتالیاییبهفارسیخویشاوندان ترجمه فارسی ترجمه ایتالیایی ترجمه فارسی ترجمه ایتالیایی والدین برادر مادر خواهر بیش از کلمه و لغات ایتالیایی در زمینه های مختلف آموزشگاه زبان ملل لغاتایتال آموزش کاربردی ترین لغات ایتالیایی یادگیری زبان ایتالیایی و افزایش دایره واژگان در این زبان به شکل پاراگرافی می تواند تاثیرات مهمی در زندگی شمازبان ایتالیایی ویکیپدیا، دانشنامه آزاد زبانایتالیاییزبان ایتالیایی یا ایتالوی یا زبانی رومیتبار از خانواده هندواروپایی است ایتالیایی در کنار ساردنیایی نزدیکترین زبان بهمعرفی بهترین دیکشنریهای آنلاین ایتالیایی وبلاگ ترجمیک خانه زبان ایتالیایی زبانی دلنشین و شیرین است ولی مانند همه زبانها چالشهای خاص خودش را نیز دارد یافتن ترجمه سریع از کلمهای ایتالیایی کهدارالترجمه رسمی زبان ایتالیایی الوندترجمه رسمی زبان ایتالیایی در ایران دارلترجمه رسمی زبان ایتالیایی در تهران دارلترجمه رسمی الوند در زبان ایتالیایی در ایران ترجمه ایتالیاییمعنی زبان ایتالیایی به انگلیسی فست دیکشنری زبان ایتالیایی لغات نزدیک زبان ایتالیایی زبان اوکراینی زبان اهل پیشه بخصوص زبان ایتالیایی زبان ایسلندی زبان ایمایی پیشنهاد بهبود معانیآموزش زبان ایتالیایی در یک دقیقه ، کلمات ایتالیایی درباره پول اگر در ایتالیا زندگی میکنید و یا قصد مهاجرت به ایتالیا را دارید میدانید که زبان ایتالیایی بسیار مهم میباشد در این ویدیو قصد دارم تا دیکشنری ایتالیایی آموزشگاه زبان ایران آکسفورد این دیکشنری شامل بیش از ۲۸۰۰۰ اشیا را به صورت تصویری نشان داده است و و به هردو زبان ایتالیایی و انگلیسی اشاره می کند این دیکشنری از گستره کلمات زیادی برخوردار اپلیکیشن و نرم افزار یادگیری زبان ایتالیایی لینک دانلود خانه زبان ایتالیایی بابل زبانهای مختلفی را برای یادگیری ارائه میدهد، اما محتوای آموزشی هر زبان منحصر به فرد است در آموزش زبان ایتالیایی بابل، ابتدا لغات و دستوراز انگلیسی به ایتالیایی آنلاین ترجمه کنید یک سرویس رایگان ارائه می دهد که بلافاصله کلمات، اسناد ، ، ، و غیره و صفحات وب را از فارسی به ایتالیایی و بالعکس ترجمه می کند

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting