ديکشنري زبان اسپانياي

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(ديکشنري زبان اسپانياي) - دانلود

ديکشنري زبان اسپانياي

دکشنر زبان اسپانا بهترین اپلیکیشن آموزش زبان اسپانیایی بهتریناپلیکیشنآموزشزبان در این نرم افزار قابلیت شناسایی صدا برای تمرین تلفظ طراحی شده است که قابلیت تشخیص تلفظ یک بومی زبان را از یک غیر بومی دارد برای یک زبان آموز تلفظ کلمات حتی آنآشنایی با بهترین دیکشنری اسپانیایی دارالترجمه رسمی پارسیس دیکشنریاسپانیاییازآنجاییکه زبان اسپانیایی بهعنوان یکی از زبانهای رومیتبار با بیش از میلیون گویشور در حال حاضر جز چهارمین زبان جهان بهحساب میآید به همین دلیل اغلبلیست کلمات و عبارات پرکاربرد اسپانیایی ترجمه فارسی خانه زبان اسپانیایی داشتن دایره لغات گسترده، اگر میخواهید مانند یک فرد بومی در مکالمات روزمره اسپانیایی مشارکت و صحبت کنید، اهمیت داردکلمات پرکاربرد زبان اسپانیایی قسمت دوم تیکا پور که چرا کومو چطور کوال کوالس کدام کدامها کوال اسبایگانیها فرهنگ لغت به زبان اسپانیایی انتشارات کتابسرای وصال اسپانیاییکتاب اسپانیایی تومان قیمت اصلی تومان بود تومان قیمت فعلی تومان است۲۰۰ کلمه و جمله پرکاربرد در زبان اسپانیایی معنی و تلفظ آموزشزباناسپانیایی کلمهجمله اولین گام برای یادگیری هر زبانی، آشنایی با کلمات و جملات پرکاربرد آن زبان است در مورد زبان اسپانیایی که ویژگی های مشترکی با زبان انگلیسیچندین کلمه اسپانیایی در زبان انگلیسی که تا کنون از آن ها استفاده مجله علمی آموزشی آفاق آیا شما آماده هستید تا لغات اسپانیایی را انتخاب کنید زبان انگلیسی مملو از واژههای قرضی و همزاد اسپانیایی است به این معنی که شماترجمه اسپانیایی ترجمه متن اسپانیایی به فارسی به صورت تخصصی ترجمهاسپانیایی زبان اسپانیایی زبان عاشقانه ادبیات لاتین در میان بیش از میلیون نفر از مردم دنیا که عمدتا در قاره اروپا و امریکا زندگی میکنند گسترش دارد این زبان بعد ازدوره های آموزشی زبان اسپانیایی مرجع زبان ایرانیان این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بنا شده پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی پیمزلر، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting