اطلاعات ديتابيس در اندرويد

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اطلاعات ديتابيس در اندرويد) - دانلود

اطلاعات ديتابيس در اندرويد

اطلاعات دتابس در اندرود خواندن اطلاعات از پایگاه داده ، در برنامه نویسی اندروید خواندن اطلاعات از پایگاه داده ، در برنامه نویسی اندروید سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چطور میتونم که از یک ستون و یک ردیف مشخص اطلاعات روآموزش ارتباط با دیتابیس سمت سرور در اندروید فرادرس همه آموزشهاسرفصلها آشنایی با سورس نمایش وب سایت نوشتن یک صفحه وب با سورس نمایشی معین استفاده از سورس نمایشی صفحه وب به عنوان پاسخ آن دریافت سورس توسط برنامه اندرویدآموزش دیتابیس در اندروید جلسه پنجمدریافت و نمایش اطلاعات به ویدیوهای مشابه یوبرد یوبرد هزار بازدید آموزش اندروید بازدید علی فتاحی هزار آموزش پیاده سازی دیتابیس در اندروید نوری آکادمی اندروید زمانی که شما اطلاعات رو در دیتابیس ذخیره کنید دیگه نگران از دست رفتن اونا هنگام خاموش و روشن شدن موبایل و یا بسته شدن اپلیکیشن نیستید انواعآموزش پایگاه داده در اندروید برنامه نویسی آموزشپایگاهداد در اندروید دارای مکانیزمی برای ذخیره سازی اطلاعات است که در آن فایل های پایگاه داده در فضای دیسک خصوصی ذخیره می شود که برای سایر برنامهآموزش کار با دیتابیس در اندروید قسمت استک لرن لیست دوره ها استک لرن در اندروید، برای ذخیرهسازی اطلاعات همچون تنظیمات کاربر، دادههای آفلاین و حتی اطلاعات کوچکی که نیاز به ذخیرهسازی دارند، مورد استفادهآموزش دیتابیس اندروید از مبتدی تا پیشرفته بخش ۲ باباردو بلاگ آموزشدیتابیساندروید خب حالا اطلاعات داخل رو میتونیم سطر به سطر بخونیم و استفاده کنیم مثلا توی آرایه بذاریم یا توی نمایش بدیم یا اگر نیاز داشتیدبکاپ دیتابیس جهت نگهداشتن اطلاعات برای نصب مجدد تاپ لرن بکاپدیتابیسبا سلاماگر بخواهیم دیتابیس در محلی در گوشی باشد که بتوان از آن کپی گرفت که در صورت نصب مجدد برنامه بتوان با کپی مجدد آن در مسیرش اطلاعات را برگرداند رآموزش دیتابیس در اندروید آموزشدیتابیسدراندروید شاید برای شما هم پیش اومده باشه که وقتی میخاید لیستی از اطلاعات رو از دیتابیس دریافت کنید و توی یک لیست داخل یک اکتیویتی نمایش بدید ، زمانی که

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting