تبدیل txt به vcf اندروید

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(تبدیل txt به vcf اندروید) - دانلود

تبدیل txt به vcf اندروید

تبدیل به اندروید دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی به مخاطب موبایل ایرانی فارسی کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی به مخاطب موبایل آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه برنامهها در این برنامه به سادگی برای سه وظیفه ساخته شده است ذخیره مخاطبین به فایل پی دی اف شما می توانید پی دی اف را برای ایجاد دفترچه تلفن کلاسی چاپ کنیدتبدیل به تبدیل به ادامه و دانلود برای دانلود اینجا کلیک فرمایید برای دانلود از طریق موبایل این نرم افزار را نصب کنیدنرم افزار تبدیل فایل اکسل به دفترچه تلفن اندروید فارسی و برعکس ابتدا فایل اول خود را مشخص کنید مثلا شما می خواهید فایل دفترچه تلفن موبایل خود را به فایل اکسل تبدیل کنید مثلا شما می خواهید فایل چطور می تونم فایل رو به مخاطب تبدیل کنم اگر برنامه نویسی با یک زبان را بلد هستید فرمت فایل را مطالعه کنید وبرنامه ای کوتاه وکوچک بنویسید که سطر به سطر تان را خوانده و بهانتقال اطلاعات مخاطبین از فایل به پی سی دانلود انتقالاطلاعاتمخاطبینازفا نرم افزاریست که به صورت اختصاصی در این زمینه به شما کمک می کند این نرم افزار یک مبدل به است که تنها یک کار را انجام می دهد و آن اندروید اندرویدتبدیل آنلاین فایل دفترچه تلفن اندروید به جدول متن دریافت نمونه فایل ارسال شده دریافت نمونه جدول تولید شده دانلود نرم افزار تبدیل فایل اکسل به دفترچه تلفن اندروید فارسی و برعکس نمایش متن نرم افزار تبدیل فایل متنی تکست به ویسیاف نرم افزار کاربردی مخاطب موبایل نرم افزار تبدیل فایل متنی به مخاطب موبایل تبدیل فایل به تبدیل به اندروید جدید و کامل بروز شدهدانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی به مخاطب موبایل دانلود نرم افزار تکاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع دانلود نرم افزار تبدیل فایل متنی به مخاطب موبایل آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting