سقط جنین دختر

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(سقط جنین دختر) - دانلود

سقط جنین دختر

سقط جنین دختر بحران سقط جنن دختران ساله در برتانا بین الملل بر اساس آمار وزارت بهداشت برتانا، بن سالها تا بش از دختر نوجوان زر سال از جمله دختر ساله سقط جنن ردهاند درسقط جنین فرزندان دختر و راه حل های عقب ماندههما ارجمند شهروند بر اثر سلطه همین بینش است که زن مجبور به تن دادن به سقط جنین فرزندان دختر می شود این عمل مختص زنان در مناطق بخصوصی نیست این چنین سقط جنین هایک پزشک وزارت بهداشت به سقط جنینهای دختر توجهی ندارد تعیین یکپزشکوزارتبهداشتبهسقطجن یک پزشک با انتقاد از عملکرد برخی مراکز سونوگرافی و آزمایشگاهی در تعیین جنسیت جنین گفت متاسفانه برخی از این مراکز با دریافت مبالغی، جنسیتروزنامه جامجم سقط جنین در ایران دخترانه شد فرارو جامعه عمومی درصد زیادی از این سقطها هم متعلق به جنینهایی است که در آزمایشهای سونوگرافی، جنسیتشان دختر تشخیص داده شده است برای بعضی والدین که تمایلپیکار صدراعظم هند برای توقف سقط جنین دختر در تلاش برای اصلاح تناسب نا همگون جنسی در هند که دلیل عمد آن سقط های غیرقانونی جنین دختر می باشد، صدر اعظم هند یک کمپاین سرتاسری را برایسقط جنین دختر ساله ی میلیونر امیر ماه قبل مرا به خارج از شهر برد بخشپرونده سقطجنین رکنا به رابطه پنهانی امیر با دختری دیگر پی بردم از او خواستم که توضیح دهد، اما مرا به خارج از شهر برد و نقشه شوم خود را اجرا کرد، حالاسقط جنین گزینشی دخترها بیشتر سقط میشوند رادیو زمانه در جهان هر سال یک میلیون و پانصدهزار جنین دختر قربانی سقط جنین گزینش جنسی شده میشوند تعداد کشورهایی که از نظر عدم توازن نسبت جنسی زیر نظرعلائم و تشخیص سقط ناخواست جنین مادرشو اتمام بارداری پیش از هفت ۲۰ را سقط ناخواست جنین میگویند بیشتر سقط جنینهای ناخواسته به صورت تصادفی و به خاطر وجود مشکلات کروموزومی و ژنتیکی در تخمکاحتمال سقط جنن پسر بشتر است خبرگزاری مهر احتمالسقطجننپسر آمار نشان م دهد مزان موفقت در جلوگر از سقط جنن در مورد جنن ها دختر به درصد م رسد در صورت ه ان مزان در مورد پسران به درصد مافزاش سقط جنن دختر در بن مادران مهاجر هند ایسنا اجتماعی سلامت بنابران آمار مت، درصد از ان زنان وقت متوجه مشوند ه جنست جنن آنها دختر است به مل خود به باردارشان خاتمه مدهند همچنن از مان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting