اختصارات پزشکی با ترجمه فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اختصارات پزشکی با ترجمه فارسی) - دانلود

اختصارات پزشکی با ترجمه فارسی

اختصارات پزشکی با ترجمه فارسی دیکشنری تخصصی پزشکی آنلاین تصویری و تلفظ پزشکی معنی و ترجمه لغات انگلیسی، دیکشنری آنلاین تخصصی صوتیتصویری،تلفظ و اصطلاحات فنی به انگلیسی و فارسی دیکشنری تخصصی پزشکی آنلاین تصویری و تلفظ جذبالتنویر در ترجمه و تفسیر اصطلاحات پزشکی به زبان فارسی و التنویردرتبا تکیه بر جامع ترین و بسیار محترم فرهنگ لغت پزشکی ، درک خود را از تمام اصطلاحات پزشکی فعلی در حوزه خود بهبود بخشید ، و بیش از ۱۲۰،۰۰۰ مدخل تعریف شده و ۱۵۰۰ اصطلاح رایج انگلیسی در پزشکی دوره آنلاین زبان آرمانی اصطلاحرایجانگلیسیدرپ با عبارات جایگزینی برخورد می کنید که اصطلاحات پزشکی رایج در زبان محاوره هستند به کمک این اصطلاحات مشکل و وضعیتتان را سریع برای دکتر شرحلغات و اصطلاحات پزشکی به زبان ترکی استانبولی اصطلاحاتپزشکیبهزبانترک لغات و اصطلاحات پرکاربرد پزشکی و سلامت و درمانی به زبان ترکی استانبولی با ترجمه فارسی مکالمه در مطب دکتر در زبان ترکی استانبولیانگلیسی پزشکی چیست گروه زبان و ترجمه جلالی فر مقالات زبان و ترجمهیکی از ویژگی های اصلی اصطلاحات پزشکی خاص که ریشه در زبان های یونانی رومی دارند این است که تلفظ منحصر بفرد دارند و به هیچ وجه کلمات و اصطلاحات دیگری با آن تلفظاصطلاحات پزشکی مهم انگلیسی به فارسی با تصاویر و توضیحات کامل اصطلاحات پزشکی بر پایه کلمات لاتین است و در تمام کشور های جهان به طور یکسان استفاده می شود در کلید واژه ی زیر علاوه بر اصطلاحات پزشکی بهاصطلاحات و عبارات پزشکی طبی درس درحیات روزمره دانستن واژه های پزشکی یا طبی یک امر لازم پنداشته میشود درین ویدیو اکثر اصطلاحات طبی که گاه گاهی با آنها مواجه میشویم ذکر شده برنامه اندروید دیکشنری و اصطلاحات روان پزشکی پارس هاب دیکشنری روان پزشکی و اصطلاحات روان پزشکی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا آفلاین همراه با تلفظ انسانی توسط دیکشنری های آکسفورد ، کمبریجلغات مربوط به بمار و پزشک همراه با معن انگلیسی مثل آب خوردن لغت ها و کلمه و واژه های انگلیسی مربوط به بمار و پزشک همراه با معن و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی برای کمک گرفتن زمانی که م داستان انگلیسی یک لیوان شیر با متن انگلیسی و ترجمه فارسی واصطلاحات پزشکی در فرهنگ نامه های کهن عربی پارسی دیکشنری آبادیس اصطلاحاتپزشکیدرفرهنگنامهه و اصطلاحات و واژگان، به ترتیب حروف الفبا سامان معنی فارسی آن آمده که می تواند برای ترجمه مفید باشد استفاده از نوشتارهای این دیکشنری، با ذکر منبع، آزاد است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting