دیتابیس لغت نامه انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دیتابیس لغت نامه انگلیسی) - دانلود

دیتابیس لغت نامه انگلیسی

دیتابیس لغت نامه انگلیسی دیتابیس دیکشنری انگلیسی بلاک دانلود دیتابیسدیکشنریاویراستار خودکار متن فارسی فارسی به فینگلیشی قالب پاورپوینت گل و طبیعت تایید آدرس ایمیل اسکریپت انبارداری و مدیریت موجودی سیستم ثبت نام کلاس نکات برقدیتابیس دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برنامه نویس دیتابیسداز دوستان کسی دیتابیس دیکشنری انگلیسی به انگلیسی تو دست و بالش نیست ممنون از همگی دوستان اگه دیتابیس هزینه داره مشکلی نیس هزینشو پرداخت می کنمدتابس آماده در مورد مجموعه کامل دکشنر انگلس به فارسی دیتابیس دیکشنریدیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسی اکسلدیتابیس دیکشنری انگلیسی به فارسیدیتابیس دیکشنری دیتابیس دیکشنری فارسیدیتابیس دیکشنری انگلیسیدانلوددیتابیس دیکشنری انگلیسی کابران عزیز وبسایت برای شما یک مطلبی درباره دیتابیس دیکشنری انگلیسی آماده دانلود قرار داده ایم نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید قابلیت اجرا درفروش بانک لغتنامه دهخدا و دیکشنری انگلیسی به فارسی و در صورتی که در فرمت دیگری هم درخواست شود ایندیتابیس تبدیل شده و ارسال خواهد شد جهت تهیه این دیتابیس با تماس حاصل فرماییددیتابیس لغات و اصطلاحات انگلیسی به فارسی بخش سوم حروف دانلود هایادگیری زبان انگلیسی بدون تسلط بر دایره لغات قوی، امری دشوار و طاقتفرسا خواهد بود دیتابیس جامع لغات انگلیسی به فارسی، ابزاری قدرتمند برای غنیسازی دایرهدیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین دیکشنری انگلیسی به فارسی برای دیوایس های اندروید است که با پشتیبانی کامل خود از زبان پارسی و دارا بودن یک دیتابیس مجموعه نزدیک به هزار کلمه فارسی متشکل از فرهنگ لغت معین، کلمات فارسی ویکی پدیا، اشعار فارسی و سایر منابع برای کاربردهای پردازش داده و زباندانلود دیتابیس دیکشنری معتبر برای پاپیروس توضیحات در فرآیند یادگیری هر زبان جدیدی داشتن یک دیکشنری یا لغت نامه ی بی نقص که بتواند تمامی نیازهای شما از یافتن معانی لغت های عمومی، اصطلاحات و افعالبرچسب لغت نامه دهخدا دانلود لغتنامهدهخداپس از نصب دیکشنری بر روی گوشی خود پوشه های این دیکشنری بر روی مموری کارت شما ساخته می شود فایل دیتابیس را که از سرور دانلود کرده اید را توسط

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting