دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی) - دانلود

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی

دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی دیکشنری آنلاین بیاموزدیکشنری آموزشی آنلاین و چند زبانه بیاموز، شامل زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، ترکی استانبولی و عربی به همراه مثال، تلفظ شنیداری و توضیحاتدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی با تلفظ برای اندروید آفلاین دانلوددیکشنریانگلیسیبهفارسیدیکشنری انگلیسی به فارسی که در اینجا لینک دانلود مستقیم آن را برای شما قرار دادهایم به صورت آفلاین در همهی سیستمهای اندروید قابل استفاده استدانلود دیکشنری آنلاین فست دیکشنری برای دیکشنری و مترجم متن آنلاین فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با قابلیت نصب بر روی آیفون، دانلود از طریق اپ استورترجمه خدمات واژهها، عبارتها، و صفحههای وب را بدون هزینه بین زبان فارسی و بیشاز ۱۰۰ زبان دیگر فورا ترجمه میکند بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی موبایل و کامپیوتر نرم افزار جدید آموزش انگلیسی در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید ترجمه بیش از ۵۹ زبان ترجمه بین برنامهدانلود دیکشنری رایگان اندروید انگلیسی به فارسی و فارسی برنامه اندروید برنامه های پارسی اندروید دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ورژن تغرات امان اررد در برنامه در حالت افق و عمود تغر رنگ ظاهر برنامه امان انتقالدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید دیکشنری برای گوشی های هوشمند از ملزومات ان به شما می رود به خصوص برای دانشجویان، پزشکان، و تمامی افرادی که با لغات و اصطلاحات انگلیسی سرکار دارند این امردانلود برنامه موبایل دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی موبایل ابزارهای زبان فرهنگ لغت دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی، دیتابیس انگلیسی به فارسی آن حدود لغت دارد و دیتابیس فارسیدانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی برای اندروید دانلود نرم افزار آندروید دانلود برای اندروید دیکشنری انگلیسی به فارسی دیکشنری فارسی به انگلیسی ترجمه متون برنامه مترجم برای اندروید دانلود بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی لینک دانلود دارالترجمه نیک معرفی و لینک دانلود ۸ تا از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی ۱ فرهنگ لغت این نرم افزار یکی از پرطرفدار ترین دیکشنری ها بین

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting