اطلاعات دیکشنری انگلیسی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اطلاعات دیکشنری انگلیسی) - دانلود

اطلاعات دیکشنری انگلیسی

اطلاعات دیکشنری انگلیسی خرید دیکشنری انگلیسی با تخفیف زبانمهر فروشگاهیک دیکشنری تک زبانه، دیکشنری است که تنها به یک زبان مثل انگلیسی نوشته شده است این نوع دیکنشری ها اطلاعات متنوعی از یک لغت را در اختیار مخاطب قرار می دهندخرید دیکشنری در انواع مختلف دیکشنری انگلیسی به فروشگاه اینترنتی کتاب لندهمانطور که میدانید دیکشنریها یک ابزار کمک آموزشی ضروری در هر زبانی هستند شما میتوانید اطلاعاتی همچون معنی کلمات، گویش و لهجه، مترادفها و متضادها و همچنینچگونه از دیکشنری برای یادگیری زبان استفاده کنیم آکادمی روان آیا میدانستید از حدود میلیون کلمه در زبان انگلیسی، یک فرد انگلیسی زبان به طور متوسط فقط از این کلمات را میداند پس نیازی نیست که شما تمام لغاتفرهنگ لغت ویکیپدیا، دانشنامه آزاد فرهنگلغتواژهنامه با دانشنامه تفاوت دارد در یک واژهنامه معمولا، تنها به معنای واژهها اکتفا میشود و اطلاعات دیگری نظیر تاریخچه و ریشه آنها داده نمیشود افزوندانلود دیکشنری آبادیس ترجمه فارسی به انگلیسی با مترجم بازار برنامهها کتابها و مطبوعات این مجموعه بیش از میلیون واژه و عبارت را به همراه معنی، توضیحات و تلفظ در بر میگیرد برای استفاده از این اپلیکیشن باید به اینترنت متصل باشید همینطور چوندیکشنری فارسی و انگلیسی برنامهها در دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی آفلاین متشکل از دیتابیس غنی با بیش از ۲۵۰ هزار لغات مختلف در حوزههای عمومی و تخصصیآشنایی با دیکشنری تخصصی مرکز اطلاعات علمی آشناییبادیکشنریتخص ممکن است در فرآیند تحقیق و مطالعه معادل اصطلاح مورد نظر خود را به زبان انگلیسی لازم داشته باشید به منظور کمک به محققان، مرکز اطلاعات علمی بااطلاعات شخصی در زبان انگلیسی یا در مکالمه اطلاعات شخصی در زبان انگلیسی یا در مکالمه انگلیسی فرازبان در این درس آموزش زبان انگلیسی از گروه دیکشنری تخصصی معنی اطلاعات به انگلیسی ترجمیک اطلاعات دیکشنری یکی از اصلیترین نیازهای مترجمان و کسانی است که با زبان خارجی و متون خارجی سر و کار دارند دیکشنری عمومی ترجمیک با استفاده از منابع معتبر آنلاین و مکتوب

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting