بانک اطلاعاتي شعر هاي نظامی گنجوی

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بانک اطلاعاتي شعر هاي نظامی گنجوی) - دانلود

بانک اطلاعاتي شعر هاي نظامی گنجوی

بانک اطلاعات شعر ها نظامی گنجوی زندگی نامه نظامی گنجوی عرفان من نظامی گنجهای گنجوی، جمالالدین ابومحمد الیاس بن یوسف بن زکی متخلص به نظامی زاده ۵۳۵ در گنجه درگذشته ۶۰۷۶۱۲ شاعر و داستانسرای ایرانزمینبازتاب اسطوره ، حماسه و تاریخ در آثار حکیم نظامی چاپ و نشر ایران کلمات کلیدی نظامی گنجوی اسطوره شعر توضیحات بیشتر نظامی از شاعرانی است که باید او را در شمار ارکان شعر فارسی به شمار آورداندیشه های سیاسی و بن مایهاشعار نظامی گنجوی سرچشمه فرهنگ ایرانی است پایگاه خبری جماران بخشآذربایجانشرقی مسلم اورنگی با اشاره به اینکه روز اسفند به نام روز گرامیداشت حکیم نظامی گنجوی در تقویم کشورمان ثبت شده است، افزود این کنگره در تلاش است بانظامی همواره رابطه شعر و شرع را حفظ کرد دانشگاه تبریز نظامیهموارهرابطهشعروشرعر نظامی گنجوی، نخستین اثر خود یعنی مخزن پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ماهنامه های خبری تحلیلی موسسه استنادی علوم وپایش علم و فناوریزندگینامه و دانلود بهترین کتابهای نظامی گنجوی کتابراه پدیدآورندگاننظامی گنجوی از بزرگترین و شناختهشدهترین شاعران فارسیزبان است آثار این شاعر سدهی ششم، بهخصوص کتاب پنج گنج، سهم بزرگی در شکلگیری فرهنگ عارفانه و بانک بانکپنج گنج گنجوی ایرنا پنجگنجگنجوی حکیم نظامی گنجوی، شاعر نامدار زبان فارسی نظامی در توضیح اینکه دشمن دانا بهتر از دوست نظامی شعر زیبایی را با نام نظامی و عشق سروده استنظامی گنجوی شاعری موفق در شیوه بیان شعر است خبرگزاری مهر نظامیگنجویشاعریمو در ادامه این برنامه سپیده موسوی، پژوهشگر ادبی گفت نظامی یکی از قله ها و پایگاه های شعر و ادب فارسی است و در کنار شعرایی همچون سعدی و حافظ،درباره حکیم نظامی گنجوی بانک مقالات ایران دربارهحکیحکیم نظامی وقتی خسرو و شیرین را میسرود، زندگانی عاشقانهای در کنار همسر محبوب خویش، آفاق، داشته است اما در اواخر سرایش این منظومه، آفاق از دست میرود ونظامی درباره ملیت و زبان خود چه گفته است ایسنا فرهنگی و هنری ادبیات و کتاب نظامی گنجوی برترین شاعر پارسیگوی سده ششم و زاده گنجه در سرزمین اران در آن سوی ارس است که در روزگاری نه چندان دور زادگاهش از ایران جدا افتادهاشعار نظامی گنجوی فرهنگ ایرانی را قبل و بعد از اسلام وحدت بخشیده است اشعارنظامیگنجویفره وی با اشاره به اینکه حکیم نظامی در پاکی اخلاق و تقوا نظیری ندارد، گفت نظامی گنجوی استاد مسلم در شعر غنایی و داستان های عاشقانه و ادب فارسی است

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting