اطلاعات شعر هاي اقبال لاهوری

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اطلاعات شعر هاي اقبال لاهوری) - دانلود

اطلاعات شعر هاي اقبال لاهوری

اطلاعات شعر ها اقبال لاهوری کلیات اشعار فارسی مولانا اقبال لاهوری کتابخانه تخصصی ادبیات کلیاتاشعارمحمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال شاعر، فیلسوف، سیاستمدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی نیز به زبانهای فارسی و اردو سرودهاستمشخصات کتاب گزیده شعرهای اقبال لاهوری کتابگزیدهشعرهایاقباللاهوری مشخصات کتاب گزیده شعرهای اقبال لاهوری ناشر قدیانی تعداد صفحات صفحه شابک سال انتشار نوبت چاپ قطع رقعی جلد گالینگوراقبال لاهوری نغمهسرای بیداری شهرستان ادب اقباللاهورینغمهسرا شعر عبارت است از تجلی اندیشه ها و باورها و عواطف و آرمان های شاعر در کسوت الفاظ ظریف و واژه های موزون و آهنگین شاعران معتقد به این نظر، در میانپایاننامه انسان در شعر اقبال لاهوری جویشگر علمی فارسی علم نت انساندرشعراقباللاهوریهدف از آن این است که خواننده با مطالعه دقیق به جامعه مطلوب با موضوعات انسان که مورد نظر اقبال است دست یابدمجموعه اندیشههای اقبال دربارهی انسان و تمامی طرحهازندگینامه محمد اقبال لاهوری شاعر پرورش افکار بیوگرافی بزرگان اقبال در این احوال و بیرون از محیط تدریس دانشگاهی، بیشتر اوقات خود را در انجمن های ادبی و مجالس شعر خوانی می گذراند ، و هنوز سال های عمرش به سیدانلود رایگان کتاب اقبال لاهوری اثر محمداقبال لاهوری فیدیبو فیدیبو کتاب متنی کتاب رایگان ناداستان کتاب چهارم این مجموعه زبور عجم است این کتاب هم یکی از منظومه های اشعار فارسی لاهوری است که اشعار آن جنبههای فلسفی دارند جاویدنامه عنوان یکی از مهمترینقرآن و شعر اقبال لاهوری خبرگزاری برنا فرهنگ و هنر رادیو و تلویزیون علامه اقبال میگوید از کودکی صبحها تلاوت قرآن میکردم و پدرم میگفت طوری قرآن را تلاوت کن که گویی هماکنون جبرئیل دارد قرآن را نازل میکند اقبال لاهوری مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اقباللاهوریاقبال لاهوری از جمله شاعرانی است که آثار ادبی وی به دو زبان اردو و فارسی، سرشار از پیام حیاتبخش اتحاد اسلامی است این مقاله با بررسی دیوان شعر اقبال لاهوری بابررسی و تحلیل اشعار اقبال لاهوری از دیدگاه مکتب باروک سیویلیکا مقاله همایش بین المللی اقبال و دنیای ما جنبش و پویایی و سادگی ساختار شعری و آشنایی زدایی از ویژگی های مکتب باروک در شعر است از دیگر مختصات مکتب ما رو نگاه متفاوت شاعر طبیعت است اقبال

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting