بانک اطلاعاتی شعر هاي اقبال لاهوری

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(بانک اطلاعاتی شعر هاي اقبال لاهوری) - دانلود

بانک اطلاعاتی شعر هاي اقبال لاهوری

بانک اطلاعاتی شعر ها اقبال لاهوری مقاله بررسی شیوه های اثرپذیری اقبال لاهوری از شعر حافظ شیرازی دوره شماره در این میان اقبال لاهوری متفکر و شاعر پاکستانی که به اثرپذیری از مولوی شهرت دارد و در اوان جوانی با حافظ و اندیشه های او مخالف بوده، از جملهدانلود تحقیق درمورد اقبال لاهوری پی دی اف داک دانلودتحقیقدرموردمولانا میر حسن بر خلاف میل باطنی که جوانان را در آغاز از شعر گفتن منع می کرد به جهت استعداد درخشان و قریحه سرشار اقبال ، او را به سرودن شعر اردو تشویق و ترغیبملفه های پایداری در اشعار فارسی علامه اقبال لاهوری نوید شاهد ملفههایپایداریدراشعا علامه اقبال لاهوری از اندیشمندان مسلمان و پارسی گوی هند است که دارای اندیشه های پایداری بسیار رفیعی است و در عظمت شخصیت و جایگاه شعری وی همیناقبال لاهوری زنگ خطر از خودبیگانگی مسلمانان را به صدا درآورد ایرنا اقباللاهوریزنگخطرازخودبی تشویق اقبال به بازگشت به اسلام و تلاش برای احیای خودباوری اسلامی در بین مسلمانان در سطر سطر اشعار و آثار این شاعر و متفکر بزرگ دیده می شوداقبال لاهوری ایرانیترین غیرایرانی و فردوسی برونمرز بود ایبنا ادب و هنر وقتی به شعرهای فارسی اقبال مینگریم، تعجب میکنیم که یک غیر ایرانی تا این حد به زبان فارسی، مسلط و مشرف بوده است پیوند او با زبان و ادبیاتشعرهای اقبال لاهوری هنوز تازه هستند ایسنا فرهنگی و هنری ادبیات و کتاب وی ادامه داد او میگوید ما باورهای اشتباه را وارد اسلامشناسی کردهایم و امروز باید از راه شک به یقین برسیم نه اینکه در مرحله شک باقی بمانیماقبال لاهوری اقبال لاهعلامه اقبال لاهوری، شاعر اندیشمند مسلمان، شاعری را همسنگ و هم پای پیامبری می داند او شاعر را پیشوا و راهنما و شعر را وسیله ای برای بیان حقیقت، هدایت انسان هااشعار اقبال دلهای دو ملت ایران و پاکستان را به هم گره زده است اشعاراقبالدلهایدومل رفعت مسعود در مراسم گرامیداشت علامه اقبال شاعر، متفکر و فیلسوف بزرگ پاکستان گفت اقبال به وسیله اشعار خود به اردو و فارسی دلهای دو ملتمقبولیت اقبال لاهوری در میان مردم ایران جماران هنری جی پلاس کتاب و ادبیات استاد ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت اهتمام اقبال لاهوری به شعرهای هشتگ های مهم کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی وگزارش نشست هنر از دیدگاه علامه دکتر محمد اقبال لاهوری کیمیای هنر اقبال لاهوری شاعری بود که اعتقاد داشت شعر مجرای ابلاغ اندیشههایش به بشریت است تا آنها از طریق بنیانهای فکری وی در اشعارش برعلیه باطل بستیزند و در برابر آن

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting