برنامه نویسی شعر هاي اقبال لاهوری

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(برنامه نویسی شعر هاي اقبال لاهوری) - دانلود

برنامه نویسی شعر هاي اقبال لاهوری

برنامه نویسی شعر ها اقبال لاهوری اقبال لاهوری اثیر ه در شهر سیالکوت پنجاب نوشته است جاوید اقبال فرزند علامه اقبال، تاریخ تولد او را م دانسته است پدر اقبال شیخ نورمحمد مردی متدین بود که همیشه آرزوتحقیق در مورد زندگی اقبال لاهوری آثار و اشعار دانشچی زندگینامهمحمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال ۱۸ آبان ۱۲۵۶ سیالکوت تا ۱ اردیبهشت ۱۳۱۷ لاهور شاعر، فیلسوف، سیاستمدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود که اشعار زیادی نیز بهامیرالمومنین ع در اشعار اقبال لاهوری وی با اشاره به اینکه اسلام و قرآن، الهام بخش اشعار اقبال لاهوری بوده تصریح کرد هدف اصلی اقبال زندهکردن جوامع اسلامی براساس آیین اسلام بودقرآن و شعر اقبال لاهوری خبرگزاری برنا فرهنگ و هنر رادیو و تلویزیون علامه اقبال میگوید از کودکی صبحها تلاوت قرآن میکردم و پدرم میگفت طوری قرآن را تلاوت کن که گویی هماکنون جبرئیل دارد قرآن را نازل میکنددانلود کتاب رموز بیخودی اقبال لاهوری کتابچین ادبیات شعر عروضیکتاب حاضر اثری ازاقبال لاهوری می باشد محمد اقبال لاهوری از شاعران و فیلسوفان بزرگ و نامدار پاکستانی که اشعار بسیاری نیز به زبان پارسی سروده است در واقع اقبالدانلود برنامه اقبال لاهوری برای اندروید مایکت برنامهها کتاب محمد اقبال لاهوری یا علامه اقبال ۱۸ آبان ۱۲۵۶ سیالکوت تا ۱ اردیبهشت ۱۳۱۷ لاهور شاعر، فیلسوف، سیاستمدار و متفکر مسلمان پاکستانی بود، که اشعار زیادی نیز نویسی نویسیامام علی ع در شعر اقبال لاهوری امامعلیعدرشعراقباللاهوریایشان پس از نوشتن رساله دکتری خود تحت عنوان سیر فلسفه در ایران به اخذ درجه دکتری در رشته فلسفه نایل آمد و پس از بازگشت از اروپا ریس بخش فلسفه دانشکده دلوتیاشعار اقبال لاهوری یک شعر فارسی دردناک مدرسه ادبیات در این ویدیو به تحلیل اشعار اقبال لاهری که در زبان فارسی سروده شده است پرداخته ام این شعر از علامه اقبال لاهوری چیزی را به ما نشان می دهد برنامه برنامهبررسی ظرفیتهای شعر اقبال در همگرایی ایران و پاکستان اخبار نوشته های علمی، ادبی، فلسفی و حتی دیدگاه های اجتماعی علامه اقبال لاهوری به میزان بسیار زیادی تثیرگذار بوده است در پایان برنامه به همهزندگینامه محمد اقبال لاهوری شاعر پرورش افکار بیوگرافی بزرگان اقبال در این احوال و بیرون از محیط تدریس دانشگاهی، بیشتر اوقات خود را در انجمن های ادبی و مجالس شعر خوانی می گذراند ، و هنوز سال های عمرش به سی

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting