کنترل ناخودآگاه

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(کنترل ناخودآگاه) - دانلود

کنترل ناخودآگاه

کنترل ناخودآگاه روش کنترل ذهن ناخودآگاه راسخون بهداشت بهداشت روان اعتقاد بر این است که ذهن ناخودآگاه دارای تواناییهای فراوانی است که اگر کنترل شود، میتواند موفقیت و شادی را برای ما به ارمغان بیاوردچگونه ضمیر ناخودآگاه خود را کنترل کنیم سکوی پرتاب موفقیت فردیهمه چیز در مورد ضمیر ناخودآگاه بیانگر این است که این بخش از ذهن، کنترل تصمیمات و انتخابهای ما را بر عهده داردچگونه ضمیر ناخودآگاه خود را کنترل کنیم کنترلناخودآگاه کنترل ناخودآگاه چگونه انجام می شود با توجه به اینکه می دانیم ناخودآگاه ما چه قدرتی دارد و چگونه کار می کند باید بدانیم که چگونه این بخش از ذهنبهترین کتابها در مورد ضمیر ناخودآگاه پادکست خوره کتاب بهترین کتابها کنترل دارین اما این دقیقا همون چیزی بود که فروید زیر سوال برد و عمیقا به چالش کشید دیدگاه روانشناسی درباره ضمیر ناخودآگاه نمیشه گفت فروید اولین کسی بود کهاز ضمیر ناخودآگاه تان استفاده کنید و امپراتور زندگیتان باشید ازضمیرناخودآگاهتاناستفادهکنید چه این موضوع را بدانید و چه ندانید قدرت تکرار برای در دست گرفتن کنترل ضمیر ناخودآگاه تکرار عادت را ایجاد میکند و به راحتتی میتوانیددوره صوتی جلسه کنترل ناخودآگاه آپارات استاد سجاد زمانی در دوره صوتی رایگان آموزش به یکی دیگر از قوانین و پیش فرض های ان ال پی می پردازد در این جلسه قدرت ضمیر ناخوداگاه و کنترل ذهن ناخوداگاه مراقبت از کانون توجه و تاثیر قضاوت بر توجه سلام به همسفران جاده خوشبختی کانون توجه ما حال دل مارو میسازه پس باید مراقب کانون توجهمون باشیم توجه کردن و زمانی که براش میذاریم پول ضمیر ناخودآگاه رو چجوری کنترل کنیم عباسمنش ضمیرناخودآگا سلام دوست عزیز دوست من با تغییر باورها وافکارتتت ، با کنترل کانون توجه انتتتت با کنترل ذهنتت من یک مقاله در مورد ضمیر ناخوادگاه براتدوره صوتی کنترل ضمیر ناخودآگاه دورهصوتی دانلود رایگان دوره صوتی جلسه دوم تکنیک کنترل ضمیر ناخودآگاه و رفع فوبیا ترس استرس تمرینات بازگشت عشق تغییر باور استاد سجاد زمانیضمیر ناخودآگاه چیست و چه قدرتی دارد بوکاپو مجله بوکاپو زندگی حرفهای روانشناسی ضمیر ناخودآگاه بخش مهمی از ذهن است که میتواند تمام ابعاد زندگی ما را تحت کنترل خود گرفته باشد بی آنکه بدانیم چه اتفاقی در ضمیر

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting