اقدامات امیرکبیر

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(اقدامات امیرکبیر) - دانلود

اقدامات امیرکبیر

اقدامات امیرکبیر امیر کبیر که بود زندگینامه اقدامات مهم و محل دفن کجارو امیرکبیر، نخستین صدراعظم ایران در زمان ناصرالدین شاه بود او در زمان صدارت خود اصلاحات مهمی در زمینههای سیاسی و اجتماعی انجام داد کجاروخدمات اصلاحی امیر کبیر در دوران صدارت ایلنا ویژه نامه مفاخر ایرانی اقدامات امیرکبیر مخالفتهای فراوانی را از بیرون و حتی درون دربار به دنبال داشت اما امیرکبیر بی توجه به مخالفتها به تغییرات زیر بنایی واساسیاقدامات صنعتی امیرکبیر اقتصاد پلاسما رسانه پیشرفت اقداماتصنعتیامیرکبیر یکی از مقاطع تاریخی قابل توجه در صنعت ایران، دوره ناصرالدین شاه قاجار و اقدامات امیرکبیر است اینجا به این موضوع میپردازیمامیرکبیر چه کردبرترین اقدامات امیرکبیر نگاهی به دستاوردهای با سلام به همه دوستان علاقمند به تاریخ در این ویدیو به امیر کبیر و یک بخشی از زندگی نامه اون و کارهایی که در دوره قاجار انجام داد که امیرکبیر انقلابی یا اصلاحطلب روزنامه همدلی حالا دقیقا یکصد و هفتاد و سومین سالگرد این اقدام از سوی میرزا تقیخان امیرکبیر است به همین بهانه با دکتر علی ططری دکترای تاریخ و مدرس دانشگاه امیرکبیر وسئوالات درس مطالعات نهم مطالعات اجتماعی یکی از مهم ترین اقدامات امیرکبیر، تسیس مدرسه دارالفنون بود هدف امیرکبیر ازتسیس مدرسه دارالفنون چه بود و معلمان آن را از چه کشورهایی انتخاب کرد علتببینید مهمترین اقدامات امیرکبیر در زمینههای اجتماعی و سیاسی فیلم سیاست نخستین صدراعظم ایران در دوره ناصرالدین شاه قاجر امیرکبیر بوده است که علاوه بر ارائه خدمات ارزنده در کشور اصلاحات مهمی را در زمینههای سیاسیاقدامات امیرکبیر اقداماتامیرکبیر ۱۱ مطلب با موضوع اقدامات امیرکبیر ثبت شده است امیرکبیر ویکی شیعه امیرکبیر امیرکبیر فهرست زندگینامه اقدامات و اصلاحات تبعید و قتل پانویس یادداشت منابع پیوند به بیروناقدامات امیرکبیر آپارات پروژه تاریخ اقدامات امیرکبیرکاری از محمد حسین آبشار و طاها خاکبازالهم عجل لولیک فرجیاعلی علیه السلام مدد

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting