شعر با حرف ا

برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید

(شعر با حرف ا) - دانلود

شعر با حرف ا

شعر با حرف ا مشاعره آنلاین ۲۰۰ شعر برای مشاعره با حروف الفبا ستاره مشاعرهمشاعره الفبایی شامل مشاعره با حرف الف، مشاعره با ت، شعر با د، شعر با حرف ر، اشعار با م، اشعار با حرف ن، شعر با ی و دیگر حروف الفباست شعر از اشعار بزرگان برای مشاعره با حرف ت دلگرم مشاعرهباحروفالفبات شعر با ت، مشاعره با ت، مشاعره با حروف الفبا،مشاعره با حرف ب مشاعره با اشعار حافظ مولانا سعدی و دیگر شاعران بزرگ به ترتیب حروف الفبا شروع بیت با حرف ت مشاعره مشاعره وبلاگی برای دوستداران شعر و مشاعره شروع بیت با حرف ت تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد حافظ تو کمانمشاعره شعر با حرف آ مشاعرهشعرباحرفآمشاعره با حرف آ شعر با حرف مشاعره شعرها و تک بیت ها برای مشاعره حرف آ آمد به چمن مرغ صراحی به شغب جان تازه کن از مرغ صراحی به طربمشاعره با حرف ا کافه کلمه از عشق من به هر سو در شهر گفتگویی است من عاشق تو هستم، این گفتگو ندارد شهریار ای که می گویی برو تحصیل درس عشق کن می روم اما پی تحصیل حاصلشروع بیت با حرف ا شاعرانه شروع بیت با حرف ا حافظ ا نسم سحر آرامگه ار جاست منزل آن مه عاشق ش عار جاست حافظ ا غاب از نظر به خدا م سپارمت جانم بسوخت و به دل دوست دارمت حافظمشاعره با حرف آ آزاد باش،آزاده بمیر مشاعره با حرف آ آن گل که چو من هزار دارد بلبل دانی به سرش چیست پریشان کاکل روئیده میان سبزهزاری ریحان یا سرزده در بنفشه زاری سنبل هاتف اصفهانیشعر نشانهها قسمت اول نشانه آ ا قلم چی دبستانی ها اول دبستان شعر نشانه هانشانه آحرف آشعر فارسی اول دبستاناول ابتداییحافظ غزلیات گنجور حافظ غزلیاتمثلا برای پیدا کردن شعری که مصرع رو بر رهش نهادم و بر من گذر نکرد مصرع اول یکی از بیتهای آن است باید شعرهایی را نگاه کنید که آخر حرف قافیه آنها د استمشاعره با حرف ت شعر با ت تک بیت حافظ مولانا سعدی ویرگول مشاعرهباحرفتشعرباتتکبیتحاکه با حرف ت آغاز میشوند، جمع آوری شده است اشعار فارسی پر از تک بیت هایی است که هست که وقتی به معنی بیت و مفهوم سخن بیشتر فکر میکنیم، اثرات عمیقی در روح و جان

این مطلب از سایت یکتا فایل yektafile.ir گرفته شده است دوستان عزیز برای دانلود کردن به دکمه بالای صفحه کلیک کنید

10 نظرات

  1. با سلام بسیار عالی فکرشو نمی کردم تو بیشتر سایت دنبالش بودم ولی اینجا بصورت کامل پیداش کردم ممنون از زحماتتون

    • درود به انسان هاى فرهیخته، که همواره در ارائه تازه ترین ها تلاشى مستمر دارند. تبریک خدمت استاد جهت انتشار این مطلب . همواره موفق و پیروز باشید.

    علی پاسخ
    1397/5/3

    سلام عزیز تشکر از اینکه منصفانه با کاربران برخورد کردید

    سلام جناب فایل را دانلود کردم تشکر می کنم ار ارایه این فایل که دارای ارزش فراوان میباشد

    عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! عالی ! هر چی بگم کمه !

    میلاد پاسخ
    1398/10/31

    سلام تشکر میکنم از سایت خوبتون که این فایل را قرار دادید دانلود کردم بسیار خوبه

    باسلام خدمت دوستان و مدیریت سایت ضمن تشکر از شما بابت فعالیت های شما در همه زمینه ها فایل رو دانلود کردم عالی هستش

نوشتن یک پاسخ

Free Web Hosting